Είστε εδώ

Super Cars

Pininfarina: Τα σχέδια μετά το hypercar των 1.900 ίππων

του Σωτήριου Χάλλα

Η Pininfarina έκανε τη μετάβαση από οίκο σχεδίασης αυτοκινήτων σε κατασκευαστή με εντυπωσιακό τρόπο, παρουσιάζοντας το Battista, ένα ηλεκτρικό hypercar 1.900 ίππων όμως τώρα θέλει να επεκτείνει την γκάμα της με ένα SUV και ένα sedan.

Φυσικά και τα δύο θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά όμως η Pininfarina δεν έχει κάποια πλατφόρμα που να μπορεί να χρησιμοποιήσει. Ωστόσο δε θέλει να αναπτύξει μία από μόνη της αφού θα πάρει πολύ χρόνο και θα έχει μεγάλο κόστος. Αυτό που επιθυμεί η ιταλική μάρκα είναι να συνεργαστεί με κάποιον κατασκευαστή πρώτης γραμμής ώστε να επιταχυνθεί η ανάπτυξη και να μειωθεί το κόστος.

Στη συνέχεια, οι Ιταλοί σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν αυτήν την πλατφόρμα για δύο λόγους. Ο ένας είναι η κατασκευή των δύο μοντέλων που αναφέραμε και ο άλλος η πώλησή της σε άλλες εταιρείες ώστε να γίνει ταχύτερα και σε μεγαλύτερο βαθμό η απόσβεση της επένδυσης.

Η εν λόγω πλατφόρμα θα πρέπει να μπορεί να φιλοξενήσει μπαταρίες χωρητικότητας 100 – 125 kWh, ώστε η αυτονομία να φτάνει τα 600 χλμ. Έχοντας αυτό κατά νου θα μπορούσε να ζητηθεί από την VW η πλατφόρμα PPE που αναπτύσσεται αυτή την περίοδο από τις Porsche και Audi για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, όμως ο διευθύνων σύμβουλος της Pininfarina, Michael Perschke, δήλωσε ότι η PPE δεν θα επέτρεπε στο SUV να γίνει όσο ψηλό θέλουν οι άνθρωποι της εταιρείας.

Τέλος, ενώ η παραγωγή σχεδιάζεται να γίνει στην Ιταλία, ο Perschke ανέφερε ότι έχουν υπάρξει αιτήματα από αρκετές χώρες ώστε να γίνει στο έδαφός τους η παραγωγή, προσφέροντας τη στήριξή τους προς την εταιρεία με ποικίλους τρόπους.

Περιμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις για να μάθουμε περισσότερα για τα δύο νέα μοντέλα που θα φέρουν το θρυλικό όνομα Pininfarina.

Στην εικόνα βλέπουμε το πρωτότυπο Pininfarina H500 Sedan.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.