Η Pininfarina έκανε τη μετάβαση από οίκο σχεδίασης αυτοκινήτων σε κατασκευαστή με εντυπωσιακό τρόπο, παρουσιάζοντας το Battista, ένα ηλεκτρικό hypercar 1.900 ίππων όμως τώρα θέλει να επεκτείνει την γκάμα της με ένα SUV και ένα sedan.
Φυσικά και τα δύο θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά όμως η Pininfarina δεν έχει κάποια πλατφόρμα που να μπορεί να χρησιμοποιήσει. Ωστόσο δε θέλει να αναπτύξει μία από μόνη της αφού θα πάρει πολύ χρόνο και θα έχει μεγάλο κόστος. Αυτό που επιθυμεί η ιταλική μάρκα είναι να συνεργαστεί με κάποιον κατασκευαστή πρώτης γραμμής ώστε να επιταχυνθεί η ανάπτυξη και να μειωθεί το κόστος.
Στη συνέχεια, οι Ιταλοί σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν αυτήν την πλατφόρμα για δύο λόγους. Ο ένας είναι η κατασκευή των δύο μοντέλων που αναφέραμε και ο άλλος η πώλησή της σε άλλες εταιρείες ώστε να γίνει ταχύτερα και σε μεγαλύτερο βαθμό η απόσβεση της επένδυσης.
Η εν λόγω πλατφόρμα θα πρέπει να μπορεί να φιλοξενήσει μπαταρίες χωρητικότητας 100 – 125 kWh, ώστε η αυτονομία να φτάνει τα 600 χλμ. Έχοντας αυτό κατά νου θα μπορούσε να ζητηθεί από την VW η πλατφόρμα PPE που αναπτύσσεται αυτή την περίοδο από τις Porsche και Audi για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, όμως ο διευθύνων σύμβουλος της Pininfarina, Michael Perschke, δήλωσε ότι η PPE δεν θα επέτρεπε στο SUV να γίνει όσο ψηλό θέλουν οι άνθρωποι της εταιρείας.
Τέλος, ενώ η παραγωγή σχεδιάζεται να γίνει στην Ιταλία, ο Perschke ανέφερε ότι έχουν υπάρξει αιτήματα από αρκετές χώρες ώστε να γίνει στο έδαφός τους η παραγωγή, προσφέροντας τη στήριξή τους προς την εταιρεία με ποικίλους τρόπους.
Περιμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις για να μάθουμε περισσότερα για τα δύο νέα μοντέλα που θα φέρουν το θρυλικό όνομα Pininfarina.
Στην εικόνα βλέπουμε το πρωτότυπο Pininfarina H500 Sedan.