Είστε εδώ

Super Cars

Mercedes - AMG: Θα "κατεβάσει" το One στο Πρωτάθλημα Αντοχής;

του Σωτήριου Χάλλα

Από το 2021 η μορφή του WEC, δηλαδή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής, θα αλλάξει σημαντικά αφού η κορυφαία κατηγορία, που σήμερα ονομάζεται LMP1, δε θα αποτελείται από μοντέλα ειδικά εξελιγμένα για αυτό το είδος αγώνων.

Επειδή η εξέλιξη τόσο εστιασμένων αυτοκινήτων αποδείχτηκε πολύ ακριβή και οδήγησε σε μειωμένο ανταγωνισμό, η FIA αποφάσισε από το 2021 η κορυφαία κατηγορία να αποτελείται από μοντέλα παραγωγής πολύ υψηλής ιπποδύναμης, αυτά που αποκαλούμε hypercars. Τέτοια παραδείγματα είναι η Aston Martin Valkyrie, η McLaren Senna, η Bugatti Chiron, κ.α.

Γνωρίζοντας τα παραπάνω είναι λογικό να αναρωτηθεί κάποιος αν σε αυτή την κατηγορία θα συμμετάσχει και η AMG, από τη στιγμή που εξελίσσει ένα μοντέλο του είδους. Φυσικά αναφερόμαστε στο ONE, το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που θα χρησιμοποιεί κινητήρα ίδιο με εκείνους της Formula 1. Συγκεκριμένα, το γερμανικό hypercar θα φιλοξενεί πίσω από τον οδηγό τον V6 κινητήρα των 1.6 λίτρων που έδωσε το πρωτάθλημα κατασκευαστών στη Mercedes το 2016 και το οδηγών στον Ρόσμπεργκ. Αυτό το μοτέρ θα συνεργάζεται με τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες ώστε η συνολική απόδοση να φτάνει τους 1.000 ίππους.

Απαντώντας σε σχετική με την είσοδο του One στο WEC, ο επικεφαλής της AMG, Τομπάιας Μόερς, είπε ότι δεν υπάρχει κάποιο σχετικό πλάνο. Ο λόγος, σύμφωνα με τον Μόερς, είναι ότι δε συμφωνεί με τη φιλοσοφία της κατηγορίας. Η FIA έκανε την παραπάνω αλλαγή ώστε να μειωθεί το κόστος, κάτι που ο Γερμανός πιστεύει ότι δεν πρόκειται να συμβεί, από τη στιγμή που το κόστος αυτών των αυτοκινήτων συνήθως κινείται σε επταψήφια ποσά.

Βέβαια, μπορούμε να υποθέσουμε ότι η Mercedes δε χρειάζεται να εμπλακεί στο θεσμό. Συνήθως οι αγώνες αποτελούν πεδίο εξέλιξης αλλά και δόξας για τις συμμετέχουσες εταιρείες. Η Aston Martin, λοιπόν, θα συμμετάσχει με τη Valkyrie καθώς τα τελευταία χρόνια προσπαθεί να κερδίσει το χαμένο της γόητρο. Αντίθετα, η γερμανική μάρκα από το 2014 και μετά δεν έχει χάσει κανέναν τίτλο στη Formula 1, οπότε ανεβάζει με αυτόν τον τρόπο την εικόνα της.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.