Η McLaren αναπτύσσει μία εντελώς νέα αρχιτεκτονική για τα μελλοντικά της μοντέλα, η οποία θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε περιπτώσεις που υπάρχει κάποιου είδους ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.
Σε δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος της βρετανικής μάρκας, Μάικ Φλιούιτ, επιβεβαίωσε κάποιες φήμες που είχαν κυκλοφορήσει για την εξέλιξη υβριδικού συνόλου στο οποίο ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα είναι V6.
Πάνω σε αυτή τη νέα αρχιτεκτονική θα βασιστούν όλα τα μοντέλα των Βρετανών από εδώ και στο εξής, καθώς η εταιρεία θέλει να κάνει τη μετάβαση σε μια εποχή που θα έχει στην γκάμα της μόνο υβριδικές προτάσεις. Επίσης, η νέα αρχιτεκτονική θα υποστηρίζει με καλύτερο τρόπο τις νέες τεχνολογίες ασφαλείας όπως το αυτόματο φρενάρισμα.
Η πρώτη εφαρμογή της νέας αρχιτεκτονικής θα γίνει σε κάποιο κορυφαίο μοντέλο, το οποίο θα έχει τετρακίνηση και θα παρουσιαστεί πριν από το τέλος του 2020. Θα είναι υβριδικό και θα έχει αποκλειστικά ηλεκτρική αυτονομία που θα φτάνει τα 40-50 χλμ. ενώ για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα θα χρειάζεται 2.3 δευτερόλεπτα. Έτσι, θα γίνει το μοντέλο με την ταχύτερη επιτάχυνση που έχει φτιάξει ποτέ η McLaren.
Αν και στο παρελθόν έχει αναφερθεί ότι στο Woking εξετάζουν το ενδεχόμενο αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου, σίγουρα δεν είναι κάτι που θα δούμε να υλοποιείται σύντομα, αφού σύμφωνα με τον Φλιούιτ οι μπαταρίες συνεχίζουν ακόμα και σήμερα να έχουν πολύ μεγάλο βάρος και δεν ταιριάζουν με τη λογική της McLaren για επιδόσεις με χαμηλό βάρος.