Είστε εδώ

Super Cars

McLaren GT:Δέρμα, κασμίρι και ένα ξεχωριστό υλικό

του Γιώργου Ψαρρά

Είναι δύσκολο να περιγράψεις την αίσθηση της αφής, ωστόσο η McLaren μας προσκαλεί να κλείσουμε τα μάτια και να φανταστούμε ότι χαϊδεύουμε το εσωτερικό της νέας GT.

Σύμφωνα με τη βρετανική εταιρεία των supercars τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στα ενδότερα της GT δεν είναι απλά επιλεγμένα από το ψηλότερο ράφι, αλλά διακρίνονται και για την καινοτομία τους.

Παράλληλα η McLaren αναφέρει ότι ακόμα και η επιλογή των υλικών που χρησιμοποιήθηκαν στην καμπίνα έγινε με γνώμονα τη διατήρηση όσο το δυνατόν χαμηλότερα του βάρους της GT.

Ας ξεκινήσουμε από το χώρο αποσκευών των 420 λίτρων, ο οποίος βρίσκεται κάτω από το μεγάλο γυάλινο πίσω κάλυμμα της GT. Όπως βλέπετε και στη σχετική φωτογραφία το δάπεδο του είναι επενδυμένο με ένα νέο υλικό ονόματι “SuperFabric”, το οποίο αρχικά σχεδιάστηκε για στρατιωτικές και αεροδιαστημικές εφαρμογές. 

Το ύφασμα του «αναπνέει», ενώ είναι επενδυμένο με ένα στρώμα από μικροσκοπικές θωρακισμένες πλάκες προστασίας, παρέχοντας αυξημένη προστασία σε λεκέδες, κοψίματα και γδαρσίματα.

Η επιφάνεια του είναι ανάγλυφη με εξαγωνικό σχέδιο για να παρέχει τη βέλτιστη προστασία, ενώ καθαρίζεται και στεγνώνει γρήγορα. Στη γκάμα της νέας GT στάνταρ είναι το δέρμα Nappa για τις επενδύσεις σε καθίσματα, πάνελ θυρών και ταμπλό, ενώ μπορεί να επιλεγεί επίσης διαφορετικό μαλακό δέρμα ή αλκαντάρα. Όλα τα δέρματα πάντως προέρχονται από την εταιρεία Bridge of Weir της Σκωτίας.

Ο εκλεκτός πελάτης μπορεί επίσης να διαλέξει κασμίρι σε γκρι ή μαύρο χρώμα, ενώ η McLaren είναι η πρώτη που προσφέρει το ακριβότερο ύφασμα του κόσμου σε ένα supercar παραγωγής.

Το «παρών» δίνει επίσης οθόνη αφής 7 ιντσών, αλουμινένιοι διακόπτες και χειριστήρια, σύστημα πλοήγησης HERE με πληροφορίες για την κίνηση των δρόμων σε πραγματικό χρόνο, ηχοσύστημα της Bowers & Wilkins με 12 ηχεία, διζωνικός κλιματισμός, ψηφιακός πίνακας οργάνων με TFT οθόνη 12,3 ιντσών, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα.

Η νέα GT είναι η πρώτη με ένα διαφορετικό σύστημα κρυφού φωτισμού της καμπίνας, καθώς εκεί που αρχικά εμφανίζεται ένα συμπαγές μεταλλικό φινίρισμα, αποκαλύπτεται ένας φωτισμός μόλις ενεργοποιηθεί ο κινητήρας.

Υπενθυμίζουμε ότι η νέα GT τροφοδοτείται από V8 twin-turbo κινητήρα 620 ίππων και 630 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.