![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/5/14/photon32543f87735.jpg?itok=SR8auXNz)
Είναι δύσκολο να περιγράψεις την αίσθηση της αφής, ωστόσο η McLaren μας προσκαλεί να κλείσουμε τα μάτια και να φανταστούμε ότι χαϊδεύουμε το εσωτερικό της νέας GT.
Σύμφωνα με τη βρετανική εταιρεία των supercars τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στα ενδότερα της GT δεν είναι απλά επιλεγμένα από το ψηλότερο ράφι, αλλά διακρίνονται και για την καινοτομία τους.
Παράλληλα η McLaren αναφέρει ότι ακόμα και η επιλογή των υλικών που χρησιμοποιήθηκαν στην καμπίνα έγινε με γνώμονα τη διατήρηση όσο το δυνατόν χαμηλότερα του βάρους της GT.
Ας ξεκινήσουμε από το χώρο αποσκευών των 420 λίτρων, ο οποίος βρίσκεται κάτω από το μεγάλο γυάλινο πίσω κάλυμμα της GT. Όπως βλέπετε και στη σχετική φωτογραφία το δάπεδο του είναι επενδυμένο με ένα νέο υλικό ονόματι “SuperFabric”, το οποίο αρχικά σχεδιάστηκε για στρατιωτικές και αεροδιαστημικές εφαρμογές.
Το ύφασμα του «αναπνέει», ενώ είναι επενδυμένο με ένα στρώμα από μικροσκοπικές θωρακισμένες πλάκες προστασίας, παρέχοντας αυξημένη προστασία σε λεκέδες, κοψίματα και γδαρσίματα.
Η επιφάνεια του είναι ανάγλυφη με εξαγωνικό σχέδιο για να παρέχει τη βέλτιστη προστασία, ενώ καθαρίζεται και στεγνώνει γρήγορα. Στη γκάμα της νέας GT στάνταρ είναι το δέρμα Nappa για τις επενδύσεις σε καθίσματα, πάνελ θυρών και ταμπλό, ενώ μπορεί να επιλεγεί επίσης διαφορετικό μαλακό δέρμα ή αλκαντάρα. Όλα τα δέρματα πάντως προέρχονται από την εταιρεία Bridge of Weir της Σκωτίας.
Ο εκλεκτός πελάτης μπορεί επίσης να διαλέξει κασμίρι σε γκρι ή μαύρο χρώμα, ενώ η McLaren είναι η πρώτη που προσφέρει το ακριβότερο ύφασμα του κόσμου σε ένα supercar παραγωγής.
Το «παρών» δίνει επίσης οθόνη αφής 7 ιντσών, αλουμινένιοι διακόπτες και χειριστήρια, σύστημα πλοήγησης HERE με πληροφορίες για την κίνηση των δρόμων σε πραγματικό χρόνο, ηχοσύστημα της Bowers & Wilkins με 12 ηχεία, διζωνικός κλιματισμός, ψηφιακός πίνακας οργάνων με TFT οθόνη 12,3 ιντσών, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα.
Η νέα GT είναι η πρώτη με ένα διαφορετικό σύστημα κρυφού φωτισμού της καμπίνας, καθώς εκεί που αρχικά εμφανίζεται ένα συμπαγές μεταλλικό φινίρισμα, αποκαλύπτεται ένας φωτισμός μόλις ενεργοποιηθεί ο κινητήρας.
Υπενθυμίζουμε ότι η νέα GT τροφοδοτείται από V8 twin-turbo κινητήρα 620 ίππων και 630 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων.