Είστε εδώ

Super Cars

Λούις Καμιλέρι: Η δύσκολη θέση του ισχυρού άνδρα της Ferrari

του Σωτήριου Χάλλα

Λίγο πριν πεθάνει ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου FCA και επικεφαλής της Ferrari είχε ανακοινώσει τα μελλοντικά σχέδια της ιταλικής μάρκας στα οποία είχε δώσει κάποιες πολύ τολμηρές υποσχέσεις.

Σε αυτές περιλαμβάνεται ότι η κερδοφορία της εταιρείας θα φτάσει μέχρι το 2022 τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ και ότι οι Ιταλοί θα προχωρήσουν στη δημιουργία του δικού τους SUV, κίνηση η οποία έγινε δεκτή με ανάμικτες αντιδράσεις αφού κάποιοι επενδυτές θεωρούν ότι το μοντέλο θα έχει μεγάλη επιτυχία μεταξύ των πελάτων που έχουν την οικονομική δυνατότητα να το αγοράσουν ενώ κάποιοι άλλοι φίλοι της μάρκας πιστεύουν ότι αυτό θα αλλοιώσει το χαρακτήρα της.

Ο Λούις Καμιλέρι, που πλέον έχει τοποθετηθεί στη θέση που κατείχε ο Μαρκιόνε, ήδη από τις πρώτες ημέρες που ανέλαβε τα ηνία της Ferrari είχε χαρακτηρίσει τους στόχους του προκατόχου του ιδιαίτερα φιλόδοξους, κάτι που οδήγησε σε άμεση πτώση της μετοχής κατά 8%.

Όλα τα παραπάνω έχουν τοποθετήσει τον Καμιλέρι σε αρκετά δύσκολη θέση καθώς θα πρέπει να “χωρέσει στα παπούτσια του Μαρκιόνε” προκειμένου να μην απογοητεύσει τους μετόχους κάτι που δεν είναι εύκολο αφού στο ιστορικό του τελευταίου πιστώνεται ο διππλασιασμός της αξίας της Ferrari από όταν μπήκε στο χρηματιστήριο το 2015.

Στοιχείο που δυσκολεύει περισσότερο την κατάσταση για τον Καμιλέρι είναι ότι οι προδιαγραφές για τους εκπεμπόμενους ρύπους γίνονται ολοένα και πιο αυστηρές σε όλο τον κόσμο με αποτέλεσμα η μάρκα των εμβληματικών supercars να είναι αναγκασμένη να προχωρήσει στην υιοθέτηση υβριδικών και ηλεκτρικών λύσεων στα μοντέλα της.

Θα καταφέρει ο Καμιλέρι να αντέξει στην πίεση και να εκπληρώσει τους στόχους που είχαν τεθεί ή θα αναγκαστεί να θέσει τον πήχη πιο χαμηλά με όποιες συνέπειες θα έχειι αυτό τόσο για τον ίδιο όσο και για τη Ferrari;

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.