Είστε εδώ

Super Cars

Ford:Η ιστορία και η επιστροφή του Mustang Mach 1

του Γιώργου Ψαρρά

Την ερχόμενη άνοιξη η Ford σκοπεύει να ζωντανέψει ένα θρύλο, αυτόν του Mustang Mach 1, που γεννήθηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1960.

Για την ακρίβεια το Μάιο του 1969 έκανε πρεμιέρα το Mustang Mach 1. Αμέσως ξεχώρισε για τις βελτιωμένες επιδόσεις που προσέφερε και τον ενισχυμένο οδηγικο του χαρακτήρα, ενώ χρησιμοποιούσε την ανάρτηση του Mustang GT. Τα επόμενο χρόνια απέκτησε προβάδισμα απέναντι στο Mustang GT, ενώ ήταν πιο προσιτό σε σύγκριση με τις εκδόσεις Shelby και Boss.

Σύμφωνα με τη μπλε οβάλ εταιρεία η έκδοση Mach 1 κάλυπτε το κενό ανάμεσα στο απλό Mustang και στο κορυφαίο Shelby.  Το 1971 το Mustang Mach 1 διεύρυνε τη γκάμα των ισχυρών του κινητήρων, ενώ πλέον ήταν μεγαλύτερο και μακρύτερο. Παράλληλα την ίδια χρονιά για πρώτη φορά απέκτησε hatchback αμάξωμα.

Η πρώτη γενιά του Mustang Mach 1 είχε διάρκεια ζωής πέντε έτη, ενώ σημαντική στιγμή στην καριέρα του ήταν όταν απέκτησε το προαιρετικό πακέτο Rallye Suspension, με το οποίο η ανάρτηση συνείσφερε ακόμα περισσότερο στο δυναμικό χειρισμό του εμβληματικού muscle car.

To Mustang Mach 1 αναβίωσε το 2003 και το 2004 συνδυάζοντας ρετρό σχεδιαστικά στοιχεία, μεγαλύτερους εμπρός δίσκους φρένων της Brembo, ματ μαύρη πίσω αεροτομή και ασορτί λωρίδα στο καπό, ενώ και πάλι η ανάρτηση αποτελούσε σημείο αναφοράς.

Η επιστροφή του Mustang Mach 1 θα αποτελέσει την επιτομή του ατμοσφαιρικού V8 κινητήρα των 5.0 λίτρων, ενώ θα είναι το πιο οδηγοκεντρικό εντός πίστας. Από τις σχετικές φωτογραφίες που έδωσε η Ford στη δημοσιότητα βλέπουμε το επερχόμενο Mustang Mach 1 να εξελίσσεται εντός πίστας, ενώ φοράει καμουφλάζ στο εμπρός και πίσω τμήμα του.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.