Είστε εδώ

Super Cars

Dodge: Charger του 1968 με 1.000 ίππους

του Σωτήριου Χάλλα

Η Mopar αποτελεί την εταιρεία του ομίλου FCA που ασχολείται με την κατασκευή ανταλλακτικών και αξεσουάρ αλλά και με τη δημιουργία ιδιαίτερων μοντέλων στα οποία έχουν γίνει αρκετές παρεμβάσεις.

Αυτό έχει γίνει και στο Dodge Charger των φωτογραφιών. Πρόκειται για ένα μοντέλο του 1968 το οποίο έχει υποστεί σημαντικές αλλαγές με την κυριότερη από αυτές να είναι η τοποθέτηση κάτω από το μπροστινό καπό ενός κινητήρα με χωρητικότητα 7 λίτρων που αποδίδει 1.000 ίππους και 1.288 Nm ροπής.

Για τη σωστή τοποθέτηση του κινητήρα αλλά και τη διαχείριση της ισχύος του έχουν γίνει αρκετές αλλαγές σε όλο το αμάξωμα. Αρχικά, το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει περίπου κατά 51 χλστ. λόγω της μετακίνησης των εμπρός τροχών προς το ρύγχος του αυτοκινήτου. Στη συνέχεια έχουμε τους μεγάλους θόλους οι οποίοι επιτρέπουν την τοποθέτηση ελαστικών με πλάτος 305 χλστ. εμπρός και 315 χλστ. πίσω. Ακόμα, αλλαγές έχουν γίνει και στην απόσταση από το έδαφος η οποία έχει μειωθεί κατά 63 χλστ.

Οι διαφορές επεκτείνονται και στον αισθητικό τομέα με παρεμβάσεις όπως η γρίλια που διατρέχει όλο το εμπρός μέρος και τα πίσω φώτα τα οποία έχουν ενσωματωθεί στο κενό μεταξύ των εξατμίσεων και της λαμαρίνας.

Το κιβώτιο ταχυτήτων που επέλεξαν οι άνθρωποι της Mopar είναι το χειροκίνητο έξι σχέσεων που χρησιμοποιούσε το Dodge Viper από το οποίο προέρχονται και το τιμόνι και τα καθίσματα.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.