Μπορεί η Chiron να είναι το μοναδικό μοντέλο της Bugatti, ωστόσο δεν πλήττει ποτέ, καθώς συχνά αποκτά νέες εκδόσεις.
Η πιο πρόσφατη ονομάζεται Pur Sport και οι αναβαθμίσεις που έχει υποστεί σε σύγκριση με την «απλή» Chiron αφορούν την ανάρτηση, την αεροδυναμική και τη μείωση βάρους (-50 κιλά συνολικά).
Στο πόστο του παραμένει ο W16 κινητήρας των 8.0 λίτρων με τα τέσσερα turbo, ο οποίος αποδίδει 1.500 ίππους και 1.600 Nm ροπής. Ωστόσο η κόκκινη περιοχή στο στροφόμετρο βρίσκεται πλέον 200 σ.α.λ. ψηλότερα φτάνοντας τις 6.900 σ.α.λ., καθώς το αυτόματο κιβώτιο έχει δεχτεί ορισμένες επεμβάσεις με τις σχέσεις μετάδοσης να είναι 15% πιο κοντές, επηρεάζοντας θετικά την απόκριση του κινητήρα.
Παράλληλα οι μηχανικοί της Bugatti τοποθέτησαν σκληρότερα ελατήρια εμπρός (65%) και πίσω (33%), ενώ η απόσβεση των ενεργών αμορτισέρ έχει πιο δυναμικό προσανατολισμό.
Η νέα Chiron Pur Sport πατάει σε ειδικές ζάντες από μαγνήσιο που ωφελούν την αεροδυναμική και τον εξαερισμό των φρένων, ενώ είναι κατά 16 κιλά ελαφρύτερες. Οι εμπρός είναι 20 ιντσών και οι πίσω 21 ιντσών, ενώ ντύνονται με ελαστικά Michelin Bugatti Sport Cup 2 R διαστάσεων 285/30 και 355/25 αντίστοιχα.
Με τη χρήση τιτανίου το σύστημα πέδησης της νέας Chiron Pur Sport είναι κατά 3 κιλά ελαφρύτερο. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι οι διπλές εξατμίσεις τιτανίου τρισδιάστατης εκτύπωσης είναι εξαιρετικά ελαφριές και αντέχουν σε υψηλές θερμοκρασίες.
Κοιτώντας την όψη της διαπιστώνεις ότι η χαρακτηριστική μάσκα σε σχήμα πετάλου της Bugatti είναι μεγαλύτερη, ο εμπρός προφυλακτήρας έχει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, ενώ το εμπρός splitter, όπως και μέρη που προαναφέραμε, είναι κατασκευασμένα από carbon υλικό. Απαρατήρητη σίγουρα δεν περνάει η πίσω carbon αεροτομή των 1,9 μέτρων πάνω στην οποία αναγράφεται το όνομα της Bugatti με μπλε γράμματα.
Η Bugatti θα κατασκευάσει το δεύτερο εξάμηνο του 2020 μόλις 60 Chiron Pur Sport, ενώ η κάθε μια θα κοστίζει 3 εκατομμύρια ευρώ (προ φόρων).