Είστε εδώ

Super Cars

BMW: Ποιο είναι το μέλλον του i8;

του Σωτήριου Χάλλα

Η BMW εξετάζει το ενδεχόμενο η επόμενη γενιά του υβριδικού της supercar, i8, να είναι αμιγώς ηλεκτρική, τοποθετώντας με αυτόν τον τρόπο το μοντέλο της απέναντι στο αντίστοιχο της Tesla, το Roadster.

Τα i3 και i8 είναι τα πρώτα μοντέλα της σειράς i των Γερμανών με την οποία μπήκαν στην ηλεκτρική εποχή της αυτοκίνησης, σε εμπορικό επίπεδο. Αν και το i3 είναι αμιγώς ηλεκτρικό, το i8 είναι υβριδικό. Για την κίνησή του συνδυάζει κινητήρα εσωτερικής καύσης χωρητικότητας 1.5 λίτρων με απόδοση 231 ίππων με και ηλεκτρικό σύνολο με τη συνολική ισχύ να φτάνει τους 374 ίππους.

Η BMW προκειμένου να εξελίξει πιο γρήγορα τις ηλεκτρικές της τεχνολογίες συμμετέχει στο πρωτάθλημα ηλεκτρικών μονοθεσίων Formula E. Με αφετηρία αυτή τη γνώση φαίνεται πολύ λογικό να κάνει τη μετάβαση σε αμιγώς ηλεκτρικό μοτέρ για το μοντέλο – ναυαρχίδα. Αν τελικά αποφασίσει να προχωρήσει σε μια τέτοια κίνηση το πιθανότερο είναι ότι θα έχει το σύστημα τετρακίνησης που συναντάμε και στο iNext, καθώς και ένα νέο τύπο κινητήρα ο οποίος επιτρέπει μεγαλύτερο ρυθμό περιστροφής.

Αν και η εταιρεία εργάζεται προς την κατεύθυνση των μπαταριών στερεάς κατάστασης (solid state) πιθανότατα δε θα είναι έτοιμη η τεχνολογία όταν θα παρουσιαστεί το νέο μοντέλο, κάτι που υπολογίζεται ότι θα γίνει το 2023.

Φυσικά οι Βαυαροί έχουν πάντα την επιλογή να διατηρήσουν την plug-in υβριδική φύση του i8 αφού με αυτόν τον τρόπο μπορούν να κάνουν μια αναβάθμιση της πλατφόρμας και να αυξήσουν την ισχύ απλά τοποθετώντας κάποιον πιο ισχυρό βενζινοκινητήρα. Λογικά, η απόφαση θα ληφθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς, οπότε ελπίζουμε ότι θα ξέρουμε περισσότερα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.