![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/9/11/photon26396f69339.jpg?itok=vDQswodM)
Στο Volkswagen Group σχεδιάζουν να προβούν σε δομικές αλλαγές οι οποίες θα έχουν θετικές επιπτώσεις στα οικονομικά όλου του ομίλου να αυξηθεί ακόμα περισσότερο η κερδοφορία.
Ίσως η μεγαλύτερη αλλαγή που ετοιμάζουν στο γερμανικό όμιλο είναι η δημιουργία ενός νέου super-brand στο οποίο θα περιλαμβάνονται όλες οι premium εταιρείες του group όπως οι Bentley, Bugatti, Porsche και Lamborghini με τον έλεγχο της ιταλικής εταιρείας να φεύγει από την Audi και να πηγαίνει στην Porsche ώστε να μπορούν να μοιράζονται μηχανικά μέρη.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου VW, Χέρμπερτ Ντίες, δήλωσε πρόσφατα ότι έχει προχωρήσει σε κάποιες κινήσεις προς αυτή την κατεύθυνση όμως ακόμα υπάρχει δουλειά που πρέπει να γίνει προκειμένου να υλοποιηθεί αυτό το σχέδιο. Αν τελικά δημιουργηθεί αυτό το brand, αναλυτές του εξωτερικού υπολογίζουν ότι θα αξίζει πάνω από 120 δις ευρώ.
Βέβαια, υπάρχει κακό προηγούμενο με ανάλογες κινήσεις στο παρελθόν καθώς η Ford το 2019 είχε θελήσει να κάνει κάτι ανάλογο δημιουργώντας το brand “ Premier Automotive Group (PAG) ” το οποίο περιλάμβανε τις Aston Martin, Jaguar, Land Rover, Volvo και τις αμερικάνικες Lincoln και Mercury.
Τελικά η κίνηση δεν πέτυχε και μετά από μερικά χρόνια η Ford πούλησε όλες τις ευρωπαϊκές μάρκες, τερμάτισε τη λειτουργία της Mercury και κράτησε τη Lincoln ωστόσο από τότε έχουν περάσει σχεδόν 20 χρόνια και στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για μία εντελώς διαφορετική εταιρεία με εντελώς διαφορετικούς ανθρώπους.