![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/12/13/photon27438f72611.jpg?itok=GezCLCBj)
Το σκάνδαλο dieselgate έχει ταρακουνήσει για τα καλά την Volkswagen τα τελευταία τρία χρόνια και συνεχίζει να την απασχολεί ακόμα όμως τώρα φαίνεται ότι προέκυψε ακόμα ένα, με πολύ μικρότερη έκταση αυτή τη φορά.
Σύμφωνα με γερμανικά μέσα η VW πούλησε από το 2006 μέχρι το 2018 6.700 αυτοκίνητα τα οποία δεν είχαν πάρει έγκριση από τις αρμόδιες αρχές. Τα εν λόγω αυτοκίνητα ήταν μοντέλα προπαραγωγής τα οποία χρησιμοποιήθηκαν για δοκιμές ή ως εκθέματα σε εκθέσεις και στη συνέχεια διατέθηκαν είτε ως καινούρια είτε ως μεταχειρισμένα.
Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, από τα 6.700 αυτοκίνητα τα 4.000 περίπου πουλήθηκαν εντός της Γερμανίας ενώ τα υπόλοιπα 2.700 δόθηκαν σε χώρες της υπόλοιπης Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής.
Η εταιρεία δεν αρνήθηκε κάτι και έβγαλε ανακοίνωση στην οποία λέει ότι προχωράει σε ανάκληση για τα συγκεκριμένα μοντέλα. Ωστόσο, υπάρχουν αναφορές ότι εσωτερικά έγγραφα της VW κάνουν λόγο για 17.000 όμως η εταιρεία στην ανάκληση αναφέρεται μόνο σε 6.700.
Είναι πολύ πιθανό τα περισσότερα από αυτά να χρειάζονται απλά μία αναβάθμιση λογισμικού ή καινούριο σύστημα πλοήγησης ώστε να είναι σύννομα όμως υπάρχουν και κάποια τα οποία έχουν σημαντικές διαφορές από τα υπόλοιπα μοντέλα παραγωγής και θα πρέπει να πάνε για διάλυση.
Σύμφωνα με το νόμο τα αυτοκίνητα που ανήκουν στην προπαραγωγή μετά τη χρησιμοποίησή τους σε διαδικασίες όπως δοκιμές ή ως εκθέματα κ.α. πρέπει να καταστρέφονται καθώς δεν έχουν πάρει έγκριση για κυκλοφορία στο δρόμο.
Το συγκεκριμένο σκάνδαλο μπορεί να επηρεάσει και τον διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου Volkswagen καθώς η πώληση αυτών των αυτοκινήτων έγινε εν γνώσει του όταν κατείχε την αντίστοιχη θέση στη μάρκα Volkswagen.