![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/1/15/photon27709f73339.jpg?itok=MpoZU_VR)
Μπορεί το σκάνδαλο dieselgate να ξέσπασε τον Σεπτέμβριο του 2015 όμως ακόμα δεν έχει σταματήσει να κλυδωνίζει τη γερμανική εταιρεία και ίσως προκύψουν σταδιακά και άλλα στοιχεία.
Σύμφωνα με πληροφορίες από τη γερμανική εφημερίδα Bild η ρυθμιστική αρχή μεταφορών της Γερμανίας (ΚΒΑ) σε έρευνά της εντόπισε ύποπτες ενδείξεις στη λειτουργία και των κινητήρων 1.2 TDI, ένα σύνολο που στην Ελλάδα το είδαμε κυρίως στις εκδόσεις Bluemotion του προηγούμενης γενιάς Polo.
Η εταιρεία το 2016 είχε δώσει διαβεβαιώσεις ότι τα συγκεκριμένα μοτέρ δε φέρουν κανένα λογισμικό παραβίασης των ορίων εκπομπών ρύπων όμως εκπρόσωπος της VW δήλωσε τώρα ότι σε εσωτερικούς ελέγχους ποιότητας βρέθηκαν ανωμαλίες τόσο στους 1.2 diesel όσο και στους EA189 (τους κινητήρες που βρέθηκαν στο επίκεντρο του σκανδάλου τα προηγούμενα χρόνια).
Τα τελευταία 3.5 χρόνια η γερμανική μάρκα έχει προβεί σε ανάκληση εκατοντάδων χιλιάδων μοντέλων προκειμένου να διορθώσει το λογισμικό που είχε εγκαταστήσει ώστε να “κλέψει” στις μετρήσεις ρύπων και πλέον, σύμφωνα με τον επικεφαλής της εταιρείας, Χέρμπερτ Ντίες, έχει διορθωθεί το πρόβλημα σε ποσοστό περίπου 90% των εμπλεκόμενων αυτοκινήτων.
Για να δούμε, θα υπάρξει και συνέχεια στο σκάνδαλο;