Είστε εδώ

News

Volkswagen, dieselgate: Αποζημιώσεις…

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Η Volkswagen στο πλαίσιο του dieselgate θα καταβάλει 620 εκατομμύρια ευρώ περίπου, ως αποζημίωση σε περισσότερους από 250.000 Γερμανούς ιδιοκτήτες αυτοκινήτων του Ομίλου, βάσει της συμφωνίας που επιτεύχθηκε μεταξύ της ομοσπονδιακής ένωσης καταναλωτών (ΟΕΚ) και της Volkswagen. Τα χρήματα, όπως ανακοινώθηκε από το Βόλφσμπουργκ (έδρα της Volkswagen), θα κατατεθούν από τις 5 Μαΐου.

 

Ο Κλάους Μίλερ, διευθύνων σύμβουλος της ΟΕΚ, σχολίασε. «Είναι η πρώτη φορά που οι καταναλωτές μπόρεσαν να υπερασπιστούν τον εαυτό τους σε μια μαζική διαδικασία αυτού του μεγέθους».

 

Η προθεσμία εγγραφής στην διαδικτυακή πύλη, που ισχύει από τις 20 Μαρτίου, παρατάθηκε έως τις 30 Απριλίου 2020 ώστε οι κάτοχοι να έχουν ακόμα περισσότερο χρόνο στο να υποβάλουν τα απαραίτητα έγγραφα.

 

Η ΟΕΚ και η Volkswagen διαπραγματεύτηκαν την αποζημίωση για περισσότερους από 250 χιλιάδες ιδιοκτήτες πετρελαιοκινητήρων αυτοκινήτων. Οι κάτοχοι θα λάβουν αποζημίωση μεταξύ 1.350 και 6.250 ευρώ ανάλογα με τον τύπο και τη χρονολογία του αυτοκινήτου. 

Το ποσό των 620 εκατομμυρίων ευρώ έρχεται για να προστεθεί στα 30 δις ευρώ που το dieselgate έχει ήδη κοστίσει στον γερμανικό Όμιλο. 

Μεγάλο μέρος αυτού του ποσού σε αμοιβές, πρόστιμα και αποζημιώσεις δικηγόρων, έχει μέχρι τώρα δαπανηθεί στις ΗΠΑ, από όπου και ξεκίνησε το dieselgate…

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.