Στο πλαίσιο της έκθεσης αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, η Volkswagen αποφάσισε να παρουσιάσει στο κοινό το νέο, σημαντικά επανασχεδιασμένο σήμα της, μια αλλαγή που είχε προαναγγείλει πριν λίγες μέρες.
Βασική διαφορά του νέου σήματος είναι ότι είναι σχεδιασμένο χρησιμοποιώντας αυστηρά μόνο δύο διαστάσεις, σε αντίθεση με αυτό που χρησιμοποιούσε μέχρι τώρα το οποίο έδινε σε όποιον το έβλεπε μια τρισδιάστατη αίσθηση.
Επιπλέον, η σχεδίασή του είναι πιο απλή με τις γραμμές να είναι σημαντικά πιο μίνιμαλ, επιλογή που έχει ακολουθήσει μεγάλος αριθμός εταιρειών που έχει αποφασίσει να αλλάξει σήμα, τα τελευταία χρόνια. Αυτό συμβαίνει επειδή πλέον το βασικό κανάλι επικοινωνίας εταιρειών – κοινού είναι το internet, οπότε θέλουν το σήμα τους να έχει απλή μορφή για να μπορεί να αποτυπωθεί εύκολα.
Ταυτόχρονα, με τον τρόπο που επέλεξαν οι σχεδιαστές να το αλλάξουν, το νέο σήμα αποπνέει και μία ρετρό αισθητική, αφού θυμίζει αρκετά τη μορφή που χρησιμοποιούνταν πριν από πολλές δεκαετίες.
Η διαδικασία της υιοθέτησης του νέου σήματος ξεκίνησε με τη φωταγώγησή του στο κτίριο όπου στεγάζονται τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας, στο Βόλφσμπουργκ και σταδιακά θα αντικατασταθεί στις διάφορες εγκαταστάσεις σε όλον τον κόσμο (εργοστάσια, κτίρια διοίκησης, αντιπροσωπείες, συνεργεία, κ.α.). Οι άνθρωποι της εταιρείας δήλωσαν ότι θα χρειαστεί κάποιος χρόνος μέχρι να επικρατήσει η χρήση του νέου σήματος αφού, όπως δήλωσαν οι ίδιοι, πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές αυτού του τύπου στην παγκόσμια βιομηχανία.
Εκτός από το οπτικό σήμα, η Volkswagen δημιούργησε για πρώτη φορά και ένα ηχητικό σήμα, ώστε να ξεχωρίζει και σε ηχητικό επίπεδο, εκτός από το οπτικό.
Μπορείτε να δείτε το νέο σήμα και να ακούσετε το ηχητικό logo στα βίντεο που ακολουθούν.