Είστε εδώ

News

Volkswagen: Αποκάλυψε το νέο σήμα της. Ποιες είναι οι διαφορές;

του Σωτήριου Χάλλα

Στο πλαίσιο της έκθεσης αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, η Volkswagen αποφάσισε να παρουσιάσει στο κοινό το νέο, σημαντικά επανασχεδιασμένο σήμα της, μια αλλαγή που είχε προαναγγείλει πριν λίγες μέρες.

Βασική διαφορά του νέου σήματος είναι ότι είναι σχεδιασμένο χρησιμοποιώντας αυστηρά μόνο δύο διαστάσεις, σε αντίθεση με αυτό που χρησιμοποιούσε μέχρι τώρα το οποίο έδινε σε όποιον το έβλεπε μια τρισδιάστατη αίσθηση.

Επιπλέον, η σχεδίασή του είναι πιο απλή με τις γραμμές να είναι σημαντικά πιο μίνιμαλ, επιλογή που έχει ακολουθήσει μεγάλος αριθμός εταιρειών που έχει αποφασίσει να αλλάξει σήμα, τα τελευταία χρόνια. Αυτό συμβαίνει επειδή πλέον το βασικό κανάλι επικοινωνίας εταιρειών – κοινού είναι το internet, οπότε θέλουν το σήμα τους να έχει απλή μορφή για να μπορεί να αποτυπωθεί εύκολα.

Ταυτόχρονα, με τον τρόπο που επέλεξαν οι σχεδιαστές να το αλλάξουν, το νέο σήμα αποπνέει και μία ρετρό αισθητική, αφού θυμίζει αρκετά τη μορφή που χρησιμοποιούνταν πριν από πολλές δεκαετίες.

Η διαδικασία της υιοθέτησης του νέου σήματος ξεκίνησε με τη φωταγώγησή του στο κτίριο όπου στεγάζονται τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας, στο Βόλφσμπουργκ και σταδιακά θα αντικατασταθεί στις διάφορες εγκαταστάσεις σε όλον τον κόσμο (εργοστάσια, κτίρια διοίκησης, αντιπροσωπείες, συνεργεία, κ.α.). Οι άνθρωποι της εταιρείας δήλωσαν ότι θα χρειαστεί κάποιος χρόνος μέχρι να επικρατήσει η χρήση του νέου σήματος αφού, όπως δήλωσαν οι ίδιοι, πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές αυτού του τύπου στην παγκόσμια βιομηχανία.

Εκτός από το οπτικό σήμα, η Volkswagen δημιούργησε για πρώτη φορά και ένα ηχητικό σήμα, ώστε να ξεχωρίζει και σε ηχητικό επίπεδο, εκτός από το οπτικό.

Μπορείτε να δείτε το νέο σήμα και να ακούσετε το ηχητικό logo στα βίντεο που ακολουθούν.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.