Η Volkswagen σε παρουσίαση που πραγματοποίησε στο Βερολίνο αναφέρθηκε στη νέα μορφή που παίρνει η εταιρεία καθώς θέλει να μετατραπεί από κατασκευάστρια αυτοκινήτων σε εταιρεία παροχής λύσεων μετακίνησης.
Μία από τις αλλαγές είναι ότι πλέον η εταιρεία θα έχει άμεση επαφή με τον πελάτη, κάτι που μέχρι τώρα γινόταν μόνο μέσω των αντιπροσώπων, με τη δημιουργία ενός προσωπικού κωδικού για τον ιδιοκτήτη ενός VW και ενός δεύτερου κωδικού για το αυτοκίνητο. Τέλος, έναν μοναδικό κωδικό θα έχει και ο αντιπρόσωπος οπότε η επικοινωνία αυτών των τριών μερών θα είναι αρκετά εύκολη ενώ τα παραπάνω θα επιτρέψουν κάποιες εργασίες όπως η αναβάθμιση του λογισμικού να γίνεται χωρίς να χρειαστεί το αυτοκίνητο να πάει στο συνεργείο.
Ακόμα, οι Γερμανοί δημιουργούν μία νέα πλατφόρμα με την ονομασία “Volkswagen We” η οποία μεταξύ άλλων θα επιτρέπει την εύρεση θέσης στάθμευσης μέσω της εφαρμογής “We Park”, την παράδοση δεμάτων στο πορτ-παγκάζ του αυτοκινήτου ενώ αυτό είναι παρκαρισμένο μέσω του “We Deliver” και την ενημέρωση σχετικά με προσφορές σε καταστήματα ή/και προτάσεις διασκέδασης σε κοντινές προς το σημείο παρκαρίσματος περιοχές.
Επιπλέον, κομμάτι της παραπάνω πλατφόρμας θα είναι το “We Share” το οποίο προβλέπει την τοποθέτηση 2.000 ηλεκτρικών e-Golf και e-Up σε διάφορα σημεία του Βερολίνου μέσα στο 2019 ώστε να μπορεί να τα χρησιμοποιεί ο οποιοσδήποτε με το πρόγραμμα να επεκτείνεται αργότερα και σε άλλες περιοχές του πλανήτη.