![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/2/5/photon31436f84533.jpg?itok=qN9-rBNW)
Η Tesla έκλεισε συμφωνία με την κινεζική εταιρεία κατασκευής μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, CATL, καθώς πλέον ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στην ασιατική χώρα μετά την κατασκευή ενός Gigafactory, όπως ονομάζονται τα εργοστάσια των Αμερικανών.
Η Tesla έχει μακροχρόνια συνεργασία με την Panasonic η οποία αρχικά ήταν ο αποκλειστικός προμηθευτής σε ό,τι αφορά τις μπαταρίες, όμως όσο οι πωλήσεις της ανέβαιναν, αναγκάστηκε να δουλέψει και με άλλες εταιρείες, με πρώτη την LG Chem.
Όμως, με την είσοδό της στην Κίνα οι πωλήσεις αναμένεται να εκτοξευτούν, αφού πρόκειται για τη χώρα με τις περισσότερες ταξινομήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο, κάτι που οφείλεται στο γεγονός ότι η κυβέρνηση προωθεί τη χρήση τους εδώ και πολλά χρόνια.
Έτσι, η αμερικανική μάρκα στράφηκε προς την CATL για την κάλυψη των επιπλέων αναγκών της, ενώ το γεγονός ότι πρόκειται για κινεζική εταιρεία, σημαίνει ότι δε θα χρειάζεται οι μπαταρίες να μεταφέρονται με καράβια από τη Νότια Κορέα ή τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Ένα σημείο της συμφωνίας με αυξημένο ενδιαφέρον είναι ότι η Tesla δε ζήτησε συγκεκριμένο όγκο παραγωγής από την CATL, αλλά δεσμεύεται ότι θα το κάνει κάποια στιγμή ανάμεσα στον Ιούλιο του 2020 και τον Ιούνιο του 2022. Μάλιστα, η συμφωνία δε θέτει κάποιο όριο, οπότε ο Ίλον Μασκ μπορεί θεωρητικά να ζητήσει όσες μπαταρίες θέλει. Παρόμοια συμφωνία η Tesla είχε κλείσει και με την LG Chem τον Αύγουστο του 2019.
Ο αμερικανικός κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στοχεύει μέσα στο 2020 οι πωλήσεις να φτάσουν τις 500.000, όμως εκτιμάται ότι θα κατασκευάσει σαφώς περισσότερα.