Είστε εδώ

News

Renault - Nissan: Δειλά βήματα επαναπροσέγγισης

του Σωτήριου Χάλλα

Ίσως κάτι να αλλάζει σιγά σιγά στη συμμαχία Renault – Nissan – Mitsubishi ή τουλάχιστον αυτό φαίνεται, καθώς ο επικεφαλής των μηχανικών της γαλλικής μάρκας θα ταξιδέψει στην Ιαπωνία ώστε να συναντηθεί με τον ομόλογό του της Nissan.

Οι δύο άντρες, σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, θα προσπαθήσουν να επαναφέρουν τη συνεργασία σε τεχνολογικό επίπεδο ανάμεσα στις δύο εταιρείες πάνω σε προγράμματα τα οποία τους τελευταίους μήνες είχαν σταματήσει, αλλά και να εξετάσουν τις δυνατότητες δημιουργίας νέων.

Ο άνθρωπος που στέλνει η Renault είναι ο Ζιλ Λε Μπορν, ο οποίος σχετικά πρόσφατα εντάχθηκε στο δυναμικό της εταιρείας προερχόμενος από την PSA. Όσον αφορά τη Nissan, ο εκπρόσωπός της θα είναι ο Τσουγιόσι Γιαμαγκούτσι, ο οποίος είναι αντιπρόεδρος της συμμαχίας στον τομέα της τεχνολογικής εξέλιξης.

Βασικό σημείο στο οποίο θα εστιάσουν οι δύο πλευρές είναι οι ηλεκτρικοί κινητήρες, ένας τομέας στον οποία η συμμαχία δεν έχει εκμεταλλευτεί επαρκώς τους πόρους της, καθώς και οι τρεις εταιρείες έχουν αναπτύξει η κάθε μία τα δικά της συστήματα. Ωστόσο, πλέον αναγνωρίζουν ότι πρέπει να ενώσουν τις δυνάμεις τους ώστε να εκμεταλλευτούν τις τεχνολογίες που έχουν δημιουργηθεί με τον πιο αποδοτικό τρόπο.

Έτσι, σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, η Nissan θα χρησιμοποιήσει την υβριδική τεχνολογία E-Tech της Renault στο νέο Juke, με τους Γάλλους να υιοθετούν το σύστημα e-Power των Ιαπώνων στο Kadjar. Όσον αφορά τη Mitsubishi, θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί τη δική της τεχνολογία για plug-in υβριδικά με την οποία εξοπλίζει το Outlander, τουλάχιστον μέχρι να τελειώσει ο κύκλος ζωής της τρέχουσας γενιάς του μοντέλου.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.