![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/3/12/photon31830f85771.jpg?itok=H6uVNnQ4)
Ο όμιλος PSA έχει μπει στο χώρο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και σταδιακά θα αυξήσει την γκάμα των μοντέλων που κινούνται με ρεύμα, όμως θέλει να μην αγοράζει ηλεκτρικούς κινητήρες, αλλά να τους παράγει.
Με τους περιορισμούς για τις εκπομπές ρύπων που επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση να γίνονται ολοένα και πιο αυστηροί, οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν είχαν άλλη επιλογή από το να αναπτύξουν την ηλεκτροκίνηση. Η πιο πρόσφατη νόρμα είναι η Euro 6.2, με την επιβολή της να έχει ξεκινήσει από τον Ιανουάριο του 2020 και η επόμενη έχει προγραμματιστεί για το 2025.
Σε αυτό το πλαίσιο ο γαλλικός όμιλος θέλει να ξεκινήσει την κατασκευή δικών του ηλεκτρικών κινητήρων, γι’ αυτό το λόγο υπέγραψε συμφωνία με την ιαπωνική εταιρεία Nidec, για την έναρξη παραγωγής στο εργοστάσιο της PSA στο Τρεμερί της Γαλλίας.
Ακόμα, λίγο πριν την ολοκλήρωσή της βρίσκεται η συνεργασία με την εταιρεία Punch Powertrain, η οποία αποσκοπεί στην κατασκευή κιβωτίων ταχυτήτων για ηλεκτρικά μοντέλα στην ανατολική Γαλλία, ενώ από το 2023 θα δημιουργηθούν και οι πρώτες μπαταρίες μέσω μιας άλλης συνεργασίας, αυτή τη φορά με τη βοήθεια των Total – Saft, με την παραγωγή να γίνεται σε Γαλλία και Γερμανία.
Ο Ταβάρες αναφέρει ότι ο όμιλος προχωράει σε αυτές τις κινήσεις, ώστε να εξασφαλίσει ότι δε θα υπάρχουν προβλήματα με την εφοδιαστική αλυσίδα και ότι την ίδια στιγμή, μειώνει τα έξοδα κατά 10%, στοιχείο που θα βοηθήσει τα ηλεκτρικά μοντέλα να γίνουν πιο προσιτά στο ευρύ κοινό.