Είστε εδώ

News

PSA: Θα κατασκευάζει ηλεκτρικά, δε θα συναρμολογεί

του Σωτήριου Χάλλα

Ο όμιλος PSA έχει μπει στο χώρο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και σταδιακά θα αυξήσει την γκάμα των μοντέλων που κινούνται με ρεύμα, όμως θέλει να μην αγοράζει ηλεκτρικούς κινητήρες, αλλά να τους παράγει.

Με τους περιορισμούς για τις εκπομπές ρύπων που επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση να γίνονται ολοένα και πιο αυστηροί, οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν είχαν άλλη επιλογή από το να αναπτύξουν την ηλεκτροκίνηση. Η πιο πρόσφατη νόρμα είναι η Euro 6.2, με την επιβολή της να έχει ξεκινήσει από τον Ιανουάριο του 2020 και η επόμενη έχει προγραμματιστεί για το 2025.

Σε αυτό το πλαίσιο ο γαλλικός όμιλος θέλει να ξεκινήσει την κατασκευή δικών του ηλεκτρικών κινητήρων, γι’ αυτό το λόγο υπέγραψε συμφωνία με την ιαπωνική εταιρεία Nidec, για την έναρξη παραγωγής στο εργοστάσιο της PSA στο Τρεμερί της Γαλλίας.

Ακόμα, λίγο πριν την ολοκλήρωσή της βρίσκεται η συνεργασία με την εταιρεία Punch Powertrain, η οποία αποσκοπεί στην κατασκευή κιβωτίων ταχυτήτων για ηλεκτρικά μοντέλα στην ανατολική Γαλλία, ενώ από το 2023 θα δημιουργηθούν και οι πρώτες μπαταρίες μέσω μιας άλλης συνεργασίας, αυτή τη φορά με τη βοήθεια των Total – Saft, με την παραγωγή να γίνεται σε Γαλλία και Γερμανία.

Ο Ταβάρες αναφέρει ότι ο όμιλος προχωράει σε αυτές τις κινήσεις, ώστε να εξασφαλίσει ότι δε θα υπάρχουν προβλήματα με την εφοδιαστική αλυσίδα και ότι την ίδια στιγμή, μειώνει τα έξοδα κατά 10%, στοιχείο που θα βοηθήσει τα ηλεκτρικά μοντέλα να γίνουν πιο προσιτά στο ευρύ κοινό.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.