![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/12/3/photon30793f82998.jpg?itok=YoVMThAs)
Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου PSA, Κάρλος Ταβάρες, πιστεύει ότι η συγχώνευση με τον όμιλο FCA θα βοηθήσει στη διείσδυση και των δύο εταιρειών στη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, την κινεζική.
Οι δύο όμιλοι ανακοίνωσαν τη συγχώνευσή τους τον Οκτώβριο του 2019, δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο τον τέταρτο μεγαλύτερο κατασκευαστή αυτοκινήτων σε παγκόσμιο επίπεδο. Σε πρόσφατες δηλώσεις του σχετικά ο Ταβάρες είπε ότι οι δύο όμιλοι αλληλοσυμπληρώνονται σε τεχνολογικό αλλά και σε γεωγραφικό επίπεδο, όμως παραδέχτηκε πως σε ό,τι αφορά την Κίνα, καμία από τις δύο εταιρείες δεν έχει καταφέρει σημαντική διείσδυση.
Ωστόσο, πιστεύει ότι μετά τη συγχώνευσή τους θα είναι πιο εύκολο αφού “είναι πιθανό να ανοίξουν άλλες πόρτες ή διαφορετικές πόρτες, σε σχέση με όταν προσπαθούσε η κάθε εταιρεία μόνη της”. Ωστόσο, ο Ταβάρες δεν έδωσε περισσότερες διευκρινίσεις σχετικά με το τι εννοεεί.
Εκτός από την Κίνα ο Ταβάρες αναφέρθηκε και στις νέες προδιαγραφές ρύπων της Ευρωπαϊκής Ένωσης οι οποίες υποχρεώνουν τους κατασκευαστές να ρίξουν το μέσο όρο του στόλου τους στα 95 γρ. CO2/χλμ. από την 1η Ιανουαρίου του 2020, λέγοντας ότι για τους ίδιους είναι και ηθικό το ζήτημα, εκτός από οικονομικό. Είπε, λοιπόν, ότι έχουν μία διαδικασία που θα ακολουθήσουν ώστε να πετύχουν το στόχο τους, αλλά δεν αποκάλυψε τίποτα αφού πρόκειται για μία πολύ ανταγωνιστική αγορά.