Είστε εδώ

News

Χρήση κινητού πίσω από το τιμόνι: Πρόστιμα μέσω τεχνητής νοημοσύνης

του Σωτήριου Χάλλα

Η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά τη διάρκεια της οδήγησης είναι ένα ζήτημα που έχουν να αντιμετωπίσουν οι αρχές σε όλον τον κόσμο, όμως στην Αυστραλία ίσως βρήκαν τον τρόπο να απαλλαγούν από αυτό το πρόβλημα μια και καλή.

Στην επαρχία της Νέας Νότιας Ουαλίας η αστυνομία έχει αρχίσει να εγκαθιστά κάμερες οι οποίες εντοπίζουν αυτόματα τα κινητά τηλέφωνα. Το πρόγραμμα ξεκίνησε με την πιλοτική τοποθέτηση κάποιων καμερών για ένα εξάμηνο, κατά τη διάρκεια του οποίου ελέγχθηκαν αυτόματα από το σύστημα 8.5 εκατομμύρια οχήματα. Το αποτέλεσμα ήταν ότι 100.000 οδηγοί πιάστηκαν να χρησιμοποιούν το κινητό τους τηλέφωνο ενώ βρίσκονταν πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου τους.

Μετά από αυτά τα αποτελέσματα ο υπουργός μεταφορών της πολιτείας δήλωσε ότι έχει προγραμματιστεί η προμήθεια και εγκατάσταση 45 καμερών μέχρι τον Δεκέμβριο. Το σύστημα χρησιμοποιεί δύο κάμερες για να εντοπίσει τους παραβάτες οδηγούς. Η μία καταγράφει την πινακίδα κυκλοφορίας του οχήματος και η άλλη βγάζει φωτογραφία μέσα από το παρμπρίζ του αυτοκινήτου. Στη συνέχεια, με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης σβήνονται όσες εικόνες αφορούν μη παραβάτες οδηγούς και οι υπόλοιπες στέλνονται για έλεγχο σε ειδικευμένο προσωπικό.

Σε περίπτωση που κάποιος βρεθεί να χρησιμοποιεί το τηλέφωνό του ενώ οδηγεί, το πρόστιμο είναι 344 δολάρια Αυστραλίας (212.42 ευρώ).

Προκειμένου να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα του συστήματος, εκτός από τις σταθερές κάμερες, θα υπάρχουν και φορητές που θα τοποθετούνται σε περιπολικά, ώστε να πιάνουν τους παραβάτες ακόμα και εν κινήσει.

Με την έκταση που έχει πάρει η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση στη χώρα μας, ίσως θα έπρεπε η ελληνική αστυνομία να χρησιμοποιήσει κάποιο ανάλογο σύστημα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.