Είστε εδώ

News

Honda: Στροφή στα υβριδικά. Ποιοι κινητήρες καταργούνται;

του Σωτήριου Χάλλα

Η Honda έχει θέσει τολμηρούς στόχους για την επόμενη δεκαετία σε ό,τι αφορά την γκάμα των μοντέλων που προσφέρει στην ευρωπαϊκή αγορά, προκειμένου να βρίσκεται εντός των ολοένα και αυστηρότερων πλαισίων που θέτει η ευρωπαϊκή ένωση στον τομέα των εκπομπών ρύπων.

Σε αυτή την κατεύθυνση, η ιαπωνική μάρκα αποφάσισε μέχρι το 2021 να σταματήσει πλήρως τη διάθεση αυτοκινήτων που θα φέρουν πετρελαιοκινητήρες κάτω από το καπό τους. Στη θέση τους σκοπεύει να “προικίσει” όλα της τα μοντέλα με υβριδικά αλλά και αμιγώς ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα μέχρι το 2025.

Απώτερος στόχος είναι μέχρι το 2030 αυτές οι δύο κατηγορίες κινητήρων να είναι υπεύθυνες για τουλάχιστον το 66% των πωλήσεων, ενώ σήμερα αυτό το ποσοστό βρίσκεται κάτω από το 10%.

Τα επόμενα χρόνια όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα υποχρεωθούν να ρίξουν το μέσο όρο εκπομπών του στόλου τους από τα 120.5 γρ. CO2/χλμ. που είναι σήμερα, στα 95 γρ. CO2/χλμ. Αυτός είναι ένας βασικός λόγος που την επόμενη δεκαετία αναμένεται να δούμε “έκρηξη” στις πωλήσεις υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων.

Αυτή τη στιγμή, τα μοναδικά μοντέλα της Honda που συνεχίζουν να πωλούνται με diesel κινητήρες στην Ευρώπη είναι τα Civic και HR-V. Το CR-V έχει ήδη υβριδική έκδοση ενώ η επόμενη γενιά του Jazz αναμένεται ότι θα έχει μόνο υβριδικά σύνολα.

Περιμένουμε να δούμε ποιες θα είναι οι επόμενες κινήσεις του Ιάπωνα κατασκευαστή.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.