Είστε εδώ

News

Ford - Volkswagen: Οι καρποί της συνεργασίας τους

του Σωτήριου Χάλλα

Η Ford ανακοίνωσε επίσημα ότι θα δημιουργήσει ένα νέο, αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο το οποίο θα χρησιμοποιήσει ως βάση την πλατφόρμα ΜΕΒ της VW η οποία έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για αυτοκίνητα που κινούνται με ρεύμα.

Οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες το τελευταίο διάστημα έρχονται ολοένα και πιο κοντά αφού μετά τη συμφωνία για την από κοινού ανάπτυξη επαγγελματικών οχημάτων, προχώρησαν σε μία δεύτερη η οποία προβλέπει ότι η Ford θα έχει πρόσβαση σε τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης των Γερμανών και η VW θα συμμετέχει στις τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης που έχουν αναπτύξει οι Αμερικανοί.

Έτσι, η ανακοίνωση σχετικά με το βασισμένο στην πλατφόρμα ΜΕΒ ηλεκτρικό μοντέλο που θα παρουσιάσει η Ford το 2023 δεν προκαλεί έκπληξη.

Αντίστοιχα, η VW θα επενδύσει 2.3 δισ. ευρώ στην Argo AI. Πρόκειται για μία εταιρεία που ανήκει στη Ford και ασχολείται με την ανάπτυξη τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης. Με αυτή τη συμφωνία η μονάδα AID (Autonomous Intelligent Driving) των Γερμανών που ερευνά αντίστοιχες τεχνολογίες, θα γίνει τα κεντρικά γραφεία της Argo στην Ευρώπη.

Επιπλέον, η VW θα αγοράσει μέσα στα επόμενα τρία χρόνια μετοχές της Argo αξίας 443 εκατ. ευρώ. Με αυτό τον τρόπο Ford και VW θα κατέχουν η κάθε μία το 50% της εταιρείας, της οποίας η αξία μετά από αυτή την επένδυση θα φτάσει τα 6.2 δισ. ευρώ.

Οι Γερμανοί έχουν επενδύσει 6.2 δισ. ευρώ στην πλατφόρμα ΜΕΒ από το 2016 και σκοπεύουν να τη χρησιμοποιήσουν σε 15 εκατ. αυτοκίνητα που θα παραχθούν με τα σήματα των εταιρειών του ομίλου (VW, SEAT, Skoda, Audi). Το πρώτο μοντέλο που θα μπει σε παραγωγή είναι το VW ID.3. Η Ford περιμένει ότι το βασισμένο στη ΜΕΒ πλατφόρμα μοντέλο θα κάνει πωλήσεις που θα φτάσουν τις 600.000 στην Ευρώπη, σε διάστημα έξι ετών, ενώ οι δύο εταιρείες βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις για την παραγωγή και δεύτερου μοντέλου με τα σήματα της Ford.

Στην εικόνα βλέπουμε τους διευθύνοντες συμβούλους των VW (αριστερά) και Ford (δεξιά), Χέρμπερτ Ντιές και Τζιν Χάκετ, αντίστοιχα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.