![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/11/15/photon30590f82300.jpg?itok=TxwgrwsR)
To 2019 τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παίζουν τεράστιο ρόλο στην προώθηση μιας είδησης και για το λόγο αυτό εμείς εδώ στο motori ασχολούμαστε ενεργά με το Facebook, το Twitter και το Instagram.
Εννοείται ότι μας τιμά ιδιαίτερα κάθε χρήστης που μας κάνει Like ή Follow, όμως θα θέλαμε να πούμε ένα δημόσιο ευχαριστώ σε ένα ξεχωριστό μας ακόλουθο στο Twitter.
O λόγος για τον επίσημο λογαριασμό του EuroNCAP στο Twitter. Αξίζει να αναφέρουμε ότι οι άνθρωποι που χειρίζονται το λογαριασμό του EuroNCAP κάνουν πολύ επιλεκτικά Follow, κάτι που αποδεικνύεται από το γεγονός ότι ενώ έχει πάνω από 11.700 followers, ακολουθεί μόλις 1.163, ανάμεσα σε αυτούς και το motori.
Τα τελευταία έξι συναπτά χρόνια παρουσιάζουμε ξεχωριστά και αναλυτικότατα κάθε νέο μοντέλο που υποβάλλεται στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP, «ξεκοκαλίζοντας» το εκάστοτε επίσημο πόρισμα.
Αυτό διότι στο moroti δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην ασφάλεια, επομένως έχουμε ένα σημαντικό κοινό παρονομαστή με τον EuroNCAP, ο οποίος μας έδειξε με τον τρόπο του ότι εκτιμά τη δουλειά που κάνουμε.
Με την ευκαιρία αξίζει να αναφέρουμε ότι ο ανεξάρτητος μη κερδοσκοπικός οργανισμός EuroNCAP (European New Car Assessment Programme) ιδρύθηκε το 1996 από το Εργαστήριο Έρευνας Μεταφορών του Υπουργείου Μεταφορών της Βρετανίας και υποστηρίζεται από πολλές ευρωπαϊκές κυβερνήσεις, καθώς και από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Το σύνθημά του είναι «για ασφαλέστερα αυτοκίνητα».
Η έδρα του βρίσκεται στην πόλη Λέουβεν του Βελγίου και κάθε χρόνο πραγματοποίει δοκιμές πρόσκρουσης σχεδόν σε όλα τα νέα μοντέλα που λανσάρονται στην ευρωπαϊκή αγορά με στόχο να ενημερώσει τους αγοραστές για το επίπεδο της ασφάλειας που παρέχουν.
Διαρκώς ανεβάζει τον πήχη των απαιτήσεων του για την απόδοση της υψίστης διάκρισης των πέντε αστέρων και με τον τρόπο αυτό ασκεί έμμεσα πίεση στις αυτοκινητοβιομηχανίες να αναπτύσσουν και να εκδημοκρατίζουν τα νέα τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας.