Είστε εδώ

News

Daimler-Volvo: Μαζί για το υδρογόνο

του Σωτήριου Χάλλα

Οι Volvo και Daimler αποφάσισαν να συνεργαστούν προκειμένου να δημιουργήσουν κυψέλες υδρογόνου, οι οποίες θα μπορούν να παραχθούν σε μεγάλη κλίμακα ώστε να χρησιμοποιηθούν σε μηχανήματα βαριάς χρήσης.

Το Volvo Group και η Daimler Truck AG θα δημιουργήσουν μία νέα εταιρεία στην οποία θα επενδύσουν περίπου 600 εκατομμύρια η κάθε μία, με το ποσοστό συμμετοχής τους να διαμορφώνεται στο 50% έκαστη. Ο απώτερος στόχος είναι να επιταχυνθεί η έρευνα πάνω στην υδρογονοκίνηση, προκειμένου να εναρμονιστούν με την προσπάθεια που θέλει την Ευρώπη να είναι carbon neutral μέχρι το 2050.

Τα συστήματα κίνησης με υδρογόνο που θα προκύψουν θα τα δούμε να τοποθετούνται κυρίως σε μεγάλα οχήματα, όπως φορτηγά, νταλίκες και λεωφορεία.

Οι δύο εταιρείες ξεκαθαρίζουν ότι η συνεργασία πάνω στο υδρογόνο, γίνεται αποκλειστικά προκειμένου να μειωθούν τα κόστη έρευνας και ανάπτυξης και ότι θα συνεχίσουν να είναι ανταγωνιστές στους υπόλοιπους τομείς που δραστηριοποιούνται.

Η τελική συμφωνία αναμένεται να υπογραφεί το τρίτο τρίμηνο του 2020 και να οριστικοποιηθεί μέχρι το τέλος του έτους. Η νέα εταιρεία θα έχει γραφεία στη γερμανική πόλη Nabern, ενώ οι παραγωγικές μονάδες θα είναι σε Γερμανία και Καναδά.

Τα πρώτα υδρογονοκίνητα φορτηγά και λεωφορεία που θα προκύψουν από αυτή τη συνεργασία, αναμένεται να τα δούμε μετά το 2025.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.