Είστε εδώ

News

AC Schnitzer: Πρώτη φορά Toyota

του Σωτήριου Χάλλα

Το όνομα της AC Schnitzer έχουμε συνηθίσει να το βλέπουμε δίπλα σε εκείνο της BMW, όμως αυτή τη φορά ο βελτιωτικός οίκος θέλησε να ασχοληθεί με την Toyota Supra, χρησιμοποιώντας ως αφετηρία την πιο γρήγορη έκδοσή της, που φέρει τα διακριτικά GR.

Βέβαια, σημαντικό ρόλο στην απόφαση της AC Schnitzer να ασχοληθεί με το ιαπωνικό μοντέλο, έπαιξε το γεγονός ότι έχει πάρα πολλά κοινά στοιχεία με τη νέα BMW Z4, οπότε η γερμανική εταιρεία βελτιώσεων ήξερε σε γενικές γραμμές τι θα αντιμετωπίσει.

Αρχικά, ο κινητήρας που χρησιμοποιείται στη Supra GR είναι εξακύλινδρος εν σειρά, 3.0 λίτρων και αποδίδει 340 ίππους και 500 Nm ροπής. Με τις παρεμβάσεις που δέχτηκε, η απόδοσή του ανέβηκε στους 400 ίππους και τα 600 Nm ροπής. Σίγουρα το συγκεκριμένο μοτέρ μπορεί να προσφέρει ακόμα μεγαλύτερα νούμερα, όμως στην AC Schnitzer ήθελαν να έχουν και αξιοπιστία, προκειμένου να μπορέσουν να προσφέρουν 3 χρόνια εγγύηση, όπως και έκαναν.

Εκτός από την ισχύ βελτιώθηκε και ο ήχος, αφού τοποθετήθηκε νέο, σπορ καζανάκι, ενώ οι αγοραστές μπορούν να διαλέξουν αν οι εξατμίσεις θα είναι από ανθρακονήματα ή μαύρο ανοξείδωτο ατσάλι.

Ακόμα, οι μηχανικοί της AC Schnitzer άλλαξαν τις αναρτήσεις με ρυθμιζόμενες στις οποίες ο οδηγός διαλέγει το ύψος, την ανάδραση και τη συμπίεση του ελατηρίου, με το αυτοκίνητο πλέον να βρίσκεται 25 χλστ. πιο χαμηλά.

Τέλος, οι Γερμανοί έδωσαν στη Supra και κάποιες εξωτερικές πινελιές όπως το μαύρο splitter στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα, η ανθρακονημάτινη αεροτομή, οι τριγωνικές έξοδοι αέρα στο καπό, αλλά και στο εσωτερικό, κυρίως με τη χρήση αλουμινίου σε paddles αλλαγή σχέσεων, στα πεντάλ, στο κάλυμμα των χειριστηρίων του iDrive και αλλού.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.