![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/11/28/photon30740f82865.jpg?itok=aF3myn39)
Το όνομα της AC Schnitzer έχουμε συνηθίσει να το βλέπουμε δίπλα σε εκείνο της BMW, όμως αυτή τη φορά ο βελτιωτικός οίκος θέλησε να ασχοληθεί με την Toyota Supra, χρησιμοποιώντας ως αφετηρία την πιο γρήγορη έκδοσή της, που φέρει τα διακριτικά GR.
Βέβαια, σημαντικό ρόλο στην απόφαση της AC Schnitzer να ασχοληθεί με το ιαπωνικό μοντέλο, έπαιξε το γεγονός ότι έχει πάρα πολλά κοινά στοιχεία με τη νέα BMW Z4, οπότε η γερμανική εταιρεία βελτιώσεων ήξερε σε γενικές γραμμές τι θα αντιμετωπίσει.
Αρχικά, ο κινητήρας που χρησιμοποιείται στη Supra GR είναι εξακύλινδρος εν σειρά, 3.0 λίτρων και αποδίδει 340 ίππους και 500 Nm ροπής. Με τις παρεμβάσεις που δέχτηκε, η απόδοσή του ανέβηκε στους 400 ίππους και τα 600 Nm ροπής. Σίγουρα το συγκεκριμένο μοτέρ μπορεί να προσφέρει ακόμα μεγαλύτερα νούμερα, όμως στην AC Schnitzer ήθελαν να έχουν και αξιοπιστία, προκειμένου να μπορέσουν να προσφέρουν 3 χρόνια εγγύηση, όπως και έκαναν.
Εκτός από την ισχύ βελτιώθηκε και ο ήχος, αφού τοποθετήθηκε νέο, σπορ καζανάκι, ενώ οι αγοραστές μπορούν να διαλέξουν αν οι εξατμίσεις θα είναι από ανθρακονήματα ή μαύρο ανοξείδωτο ατσάλι.
Ακόμα, οι μηχανικοί της AC Schnitzer άλλαξαν τις αναρτήσεις με ρυθμιζόμενες στις οποίες ο οδηγός διαλέγει το ύψος, την ανάδραση και τη συμπίεση του ελατηρίου, με το αυτοκίνητο πλέον να βρίσκεται 25 χλστ. πιο χαμηλά.
Τέλος, οι Γερμανοί έδωσαν στη Supra και κάποιες εξωτερικές πινελιές όπως το μαύρο splitter στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα, η ανθρακονημάτινη αεροτομή, οι τριγωνικές έξοδοι αέρα στο καπό, αλλά και στο εσωτερικό, κυρίως με τη χρήση αλουμινίου σε paddles αλλαγή σχέσεων, στα πεντάλ, στο κάλυμμα των χειριστηρίων του iDrive και αλλού.