Είστε εδώ

New Models

Volkswagen: Ορίστηκε η ημερομηνία παρουσίασης του νέου Golf

του Σωτήριου Χάλλα

Ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα της χρονιάς που διανύουμε θα είναι η παρουσίαση της νέας, όγδοης γενιάς του Golf, το οποίο έχει εντοπιστεί να κάνει δοκιμές όμως μέχρι τώρα η Volkswagen δεν είχε κάνει γνωστό πότε θα το δούμε επίσημα.

Πλέον η γερμανική μάρκα αποφάσισε να βάλει τέλος στην αναμονή και με επίσημη ανακοίνωση δήλωσε ότι τα αποκαλυπτήρια του νέου Golf θα γίνουν στις 24 Οκτωβρίου.

Ο αρχικός προγραμματισμός ήθελε το γερμανικό μικρομεσαίο να μας συστήνεται στο πλαίσιο της έκθεσης αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Αντ’ αυτού, η εταιρεία θέλησε στην έκθεση να αναδείξει μόνο το νέο της ηλεκτρικό, το ID.3.

Η παρουσίαση θα γίνει στα κεντρικά γραφεία της Volkswagen, στο Βόλφσμπουργκ, στις 24 Οκτωβρίου, όμως εκτός από τους παρευρισκόμενους θα έχει τη δυνατότητα να την παρακολουθήσει όλος ο πλανήτης αφού θα μεταδοθεί live στο internet.

Οι αλλαγές που θα υπάρξουν στην γκάμα είναι ότι πλέον θα καταργηθεί η ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου, το e-Golf, αφού στη θέση του πλέον υπάρχει το ID.3 και θα προστεθεί μία plug-in υβριδική. Κατά πάσα πιθανότητα θα είναι το ίδιο σύνολο που συναντάμε και στο Passat GTE, δηλαδή θα αποτελείται από κινητήρα εσωτερικής καύσης 1.4 λίτρων με απόδοση 156 ίππων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 115 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος φτάνει τους 218 ίππους και τα 400 Nm ροπής, ενώ η μπαταρία έχει χωρητικότητα 13 kWh.

Οι πιο ισχυρές εκδόσεις, GTI και R, θα παρουσιαστούν αργότερα.

Πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε την κατασκοπευτική φωτογραφία του νέου Golf που εντοπίστηκε τον Αύγουστο να κάνει δοκιμές και εδώ την εικόνα που έδωσε στη δημοσιότητα η VW λίγες μέρες αργότερα.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.