Είστε εδώ

New Models

Volkswagen Nivus: Έτοιμο το νέο μικρό crossover

του Γιώργου Ψαρρά

Εδώ και αρκετό καιρό η Volkswagen μας προετοιμάζει για την άφιξη του νέου της μικρού crossover, ονόματι Nivus, το οποίο βλέπετε στο παραπάνω σκίτσο.

Η ώρα για την παγκόσμια πρεμιέρα του λοιπόν έφτασε, καθώς θα πραγματοποιηθεί αύριο, 28 Μαΐου 2020, διαδικτυακά στις 16:00 (ώρα Κεντρικής Ευρώπης), ενώ όσοι επιθυμείτε μπορείτε να την παρακολουθήσετε ζωντανά μέσα από αυτό το link https://press.live-vwnivus.com/.

H εκδήλωση θα διεξαχθεί στο Σάο Πάολο, ενώ θα μεταδοθεί σε τρεις γλώσσες (Αγγλικά, Ισπανικά και Πορτογαλικά). Ας ανακεφαλαιώσουμε όμως ότι γνωρίζουμε μέχρι τώρα για το νέο Nivus.

Αναπτύχθηκε στη Νότια Αμερική και αρχικά θα λανσαριστεί στην αγορά της Βραζιλίας, όπου και θα παράγεται, ενώ αργότερα προς το τέλος του έτους θα προσφέρεται και στην Αργεντινή.

Το χρονοδιάγραμμα του προβλέπει ότι εντός του 2021 θα διατίθεται και σε άλλες χώρες της Νότιας Αμερικής, ενώ η καριέρα του στη συνέχεια θα γίνει διεθνής, επομένως θα έρθει και στην Ευρώπη.

Το νέο Nivus θα βασίζεται στη πλατφόρμα MQB του Ομίλου Volkswagen. Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία διακρίνεται για το πορτμπαγκάζ του που προσφέρει 415 λίτρα, το ευρύχωρο εσωτερικό, τη ψηλή θέση οδήγησης, τη coupe γραμμή της οροφής, το νέο σύστημα πολυμέσων ονόματι “VW Play”, το οποίο θα φέρει μια καινούργια εποχή στη συνδεσιμότητα, στο streaming και στις υπηρεσίες.

Κάτω από το εμπρός καπό του θα υπάρχει αποκλειστικά ένας τρικύλινδρος «χιλιάρης» TSI βενζίνης, ο οποίος σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων θα παράγει 128 ίππους και με μηχανικό 6αρι κιβώτιο 116 ίππους, ενώ η κίνηση θα μεταδίδεται πάντα στους εμπρός τροχούς.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.