Είστε εδώ

New Models

Volkswagen Golf: Η όγδοη γενιά είναι εδώ

του Σωτήριου Χάλλα

Από τα κεντρικά της στο Βόλφσμπουργκ η Volkswagen παρουσίασε τη νέα, όγδοη γενιά του Golf, με μία εκδήλωση την οποία μπορούσε να παρακολουθήσει οποιοσδήποτε, από κάθε γωνιά του πλανήτη, αφού μεταδόθηκε μέσω internet.

Στη νέα γενιά έχουν υπάρξει αλλαγές τόσο σε αισθητικό, όσο και σε μηχανολογικό επίπεδο.

Στον αισθητικό τομέα, βλέποντας το αυτοκίνητο εξωτερικά οι αλλαγές στο εμπρός μέρος επικεντρώνονται στα φωτιστικά σώματα που χαρακτηρίζονται από λεπτές γραμμές, την ανασχεδιασμένη γρίλια η οποία έχει μικρότερο μέγεθος αλλά και τη μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα στο κάτω μέρος. Επιπλέον, νέα είναι και η σχεδίαση του καπό.

Πηγαίνοντας προς τα πίσω οι κολώνες Α έχουν μεγαλύτερη κλίση, ενώ στα πλαϊνά ξεχωρίζει το νεύρο που ξεκινάει από την μπροστινή πόρτα και καταλήγει στα πίσω φωτιστικά σώματα αλλά και η τρίτη κολώνα που έχει, επίσης, μεγαλύτερη κλίση.

Στο πίσω μέρος η σχεδίαση της πόρτας του χώρου αποσκευών έχει αλλάξει και το παρμπρίζ είναι περισσότερο κεκλιμένο. Ο προφυλακτήρας έχει πιο έντονες γραμμές και την εικόνα συμπληρώνουν οι δύο απομιμήσεις εξάτμισης στα άκρα του. Φυσικά δε θα μπορούσαμε να μην αναφέρουμε τα φώτα που πλέον έχουν καινούριο μοτίβο και δείχνουν πιο “ψηφιακά”.

Στην plug-in υβριδική έκδοση που θα ονομάζεται Golf GTE κάποια στοιχεία θα είναι διαφορετικά όπως η εισαγωγή αέρα στο εμπρός μέρος που θα καλύπτεται από κυψελοειδή γρίλια, η διαφορετική μορφή των φτερών ώστε να είναι πιο αεροδυναμικά και φυσικά η προσθήκη θύρας φόρτισης, η οποία θα είναι μπροστά από την πόρτα του οδηγού.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι περισσότερες. Στη μεριά του οδηγού το τιμόνι έχει αλλάξει εμφάνιση, ο πίνακας οργάνων πλέον είναι ψηφιακός με διαγώνιο 10.25 ίντσες, ενώ η οθόνη του συστήματος infotainment δεν είναι ενσωματωμένη στο ταμπλό αλλά έχει πιο “μετέωρη” προσέγγιση. Η τελευταία μπορεί να έχει διαγώνιο 8.25 ίντσες ή προαιρετικά 10 ίντσες. Το ταμπλό είναι και αυτό αλλαγμένο, με βασικό χαρακτηριστικό το γεγονός ότι δεν είναι μονοκόμματο στον κατακόρυφο άξονα αλλά κάνει ένα “σκαλοπάτι” στο οποίο υπάρχει κρυφός φωτισμός στη μεριά του συνοδηγού. Ακόμα, οι αεραγωγοί είναι πιο λεπτοί και υπάρχουν μεταλλικές λεπτομέρειες σε αρκετά σημεία.

Όσον αφορά τις διαστάσεις, το συνολικό μήκος έχει αυξηθεί φτάνοντας τα 4.284 χλστ. (από 4.258 χλστ.), το πλάτος μειώθηκε στα 1.789 χλστ. (από 1.799 χλστ.) όπως και το ύψος που φτάνει τα 1.456 χλστ. (από 1.492 χλστ.). Αντίθετα, πρακτικά ίδιο έμεινε το μεταξόνιο με 2.636 χλστ. (από 2.637 χλστ.).

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει έντεκα επιλογές, εννέα βενζίνης και δύο diesel. Στο κομμάτι των βενζινοκινητήρων έχουμε τρία ήπια υβριδικά συστήματα, που θα ονομάζονται eTSI, με απόδοση 110, 130 και 150 ίππους, δύο plug-in υβριδικά (eHybrid) με 204 και 245 ίππους. Στα σύνολα χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση συναντάμε δύο επιλογές 1.0 λίτρου με 90 και 110 ίππους και δύο στα 1.5 λίτρα με ισχύ 115 και 150 ίππων. Στο στρατόπεδο του πετρελαίου ο κυβισμός φτάνει τα 2.0 λίτρα και η απόδοση είναι στους 115 και 150 ίππους.

Τεχνολογικό highlight του νέου Golf είναι ότι οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να προσθέσουν κάποια χαρακτηριστικά, ακόμα και μετά την απόκτησή του. Σε αυτά περιλαμβάνονται το adaptive cruise control, τα αυτόματα φώτα, το σύστημα πλοήγησης, η υποστήριξη εφαρμογών από το κινητό και η δυνατότητα το αυτοκίνητο να γίνεται hotspot.

Η όγδοη γενιά του μοντέλου φέρνει την αυτόνομη οδήγηση λίγο πιο κοντά, αφού το σύστημα Travel Assist μπορεί να χειριστεί το γκάζι, το φρένο και το τιμόνι στον αυτοκινητόδρομο σε ταχύτητες μέχρι και 210 χλμ./ώρα. Επιπλέον, είναι η πρώτη φορά που κάποιο μοντέλο της Volkswagen μπορεί να ανταλλάσσει πληροφορίες με άλλα οχήματα αλλά και με σταθερά σημεία όπως τα φανάρια, σε ακτίνα 800 μέτρων, ώστε να ενημερώνεται για τη θέση των άλλων οχημάτων ή το πότε θα ανάψει το επόμενο φανάρι ώστε να προσαρμόσει κατάλληλα την ταχύτητά του.

Η διάθεση του νέου Golf στη Γερμανία θα ξεκινήσει στις αρχές Δεκεμβρίου και στις υπόλοιπες αγορές μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2020. Προς το παρόν δεν υπάρχει ενημέρωση για τις τιμές, όμως αυτό αναμένεται να αλλάξει όσο θα πλησιάζει το εμπορικό του λανσάρισμα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.