Είστε εδώ

New Models

Toyota Supra: Επιστροφή στα coupe

του Γιάννη Σταυρόπουλου

To σαλόνι αυτοκινήτου στη Μέκκα της αυτοκίνησης, στο Ντιτρόιτ, άνοιξε τις πύλες του και η στιγμή της αποκάλυψης της νέας Toyota Supra έφτασε. Του πρώτου –παγκόσμιου-μοντέλου της οικογένειας GR series (GR από το Gazoo Racing) που εξελίχθηκε στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.

Ακόμα και από τον ίδιο τον πρόεδρο της Toyota, πρώην οδηγό αγώνων Άκιο Τογιόντα, μαζί με τους κορυφαίους οδηγούς που διαθέτει στη φατρία της η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, όπως Φερνάντο Αλόνσο, Οτ Τάνακ, Σεμπαστιάν Μπουεμί και Καζούκι Νακατζίμα, η νέα Supra έχει σαν στόχο να ξαναφέρει την έννοια της σπορ οδήγησης στους φίλους των coupe αμαξωμάτων.

Εξάλλου δεν είναι τυχαίο ότι η νέα Supra 5ης γενιάς συνεχίζει την παράδοση του μοντέλου που άφησε η τελευταία γενιά της Supra, πριν από 17 χρόνια, το 2002, με κινητήρα μπροστά και κίνηση στον πίσω άξονα.

Η νέα Supra έρχεται με εξωτερικές διαστάσεις σε μήκος/πλάτος/ύψος 4,380 χλστ./πλάτος 1,865 χλστ./ύψος 1,295 (και 1,290 χλστ. για τις πιο «αργές» εκδόσεις) και μεταξόνιο 2,470 χλστ., 100 χλστ. κοντύτερο από το GT86.

Από σχεδιαστικής άποψης , τα χρώματα των χορηγών και τα νούμερα είναι αυτά που απουσιάζουν για να χαρακτηρίσουν τη νέα Supra ως ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό αυτοκίνητο.

Δεν υπάρχει πιο επιθετικό μοντέλο στην γκάμα της Toyota. Ίσως το πιο επιθετικό που έχει παρουσιάσει… 

Μακρύ καπό, αεραγωγούς ακόμα και πίσω από τις πόρτες, διαχύτης, δύο εξατμίσεις στα άκρα του αμαξώματος, η νέα Supra αποτελεί κατά κάποιον τρόπο τη συνέχιση του 2000 GT, ενός φοβερού για την εποχή του ’60 αυτοκίνητο της Toyota.

Και έρχεται με τρεις διαφορετικούς κινητήρες twin turbo κλείνοντας το μάτι πονηρά προβάλλοντας τον 6κύλινδρο 3λιτρο εν σειρά κινητήρα με 340 ίππους στην έκδοση RZ,αλλά και δύο 2λιτρους με 258 και 197 ίππους αντίστοιχα με όλες τις εκδόσεις να συνδυάζονται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο με paddles στο τιμόνι, και με ποσοστό βάρους 50/50 μεταξύ των δύο αξόνων.

Η πιο ισχυρή έκδοση για την απόσταση 0-100 σταματάει τα χρονόμετρα στα 4,3 δευτ., η «μεσαία» στα 5,2 δευτ. και η «μικρή» στα 6,5.

Οι τροχοί για την top έκδοση είναι 255/35-19 για μπροστά και 275/35-19 για πίσω, για τη «μεσαία» που φέρει την ένδειξη SZ-R 255/40-18 και 275/40-18 αντίστοιχα μπροστά /πίσω και η πιο «μικρή» η SZ 225/50-17 και 255/45-17.

Φέρουν μάλιστα τέτοια σχεδίαση προσφέροντας θέα στις κόκκινες δαγκάνες των φρένων.

Το εσωτερικό αποκλειστικά για δύο, με δερμάτινες ή από αλκαντάρα -δίχρωμες-επενδύσεις, καθίσματα ημι-bucket, ηλεκτρονικός πίνακας οργάνων, οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, συνθέτουν μερικές από τις λεπτομέρειες στο εσωτερικό της Supra.

H διάθεση της νέας Supra ξεκινάει την άνοιξη του 2019 και μέχρι τότε δείτε μερικά ενδιαφέροντα πλάνα στο video που ακολουθεί.    

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.