![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/3/13/photon24514f63999.jpg?itok=cC0eLkl9)
Μπορεί η παρουσίαση του πρωτότυπου Toyota GR Supra Racing να έγινε πριν λίγες μέρες στο πλαίσιο του Σαλονιού αυτοκινήτου της Γενεύης όμως δεν έγιναν γνωστές αρκετές πληροφορίες σχετικά με την έκδοση δρόμου.
Αυτό το κενό πληροφόρησης έρχεται να καλύψει ο επί κεφαλής μηχανικός του προγράμματος, Τετσούγια Τάντα. Σύμφωνα με τον Ιάπωνα μηχανικό οι ομοιότητες με τη BMW Z4 θα είναι πολύ λίγες παρά το γεγονός ότι πρόκειται για δύο αυτοκίνητα που έχουν αναπτυχθεί μαζί.
Φυσικά, θα υπάρχουν κάποια τμήματα που θα είναι κοινά όμως η Supra θα είναι σχεδιασμένη ως ένα “αγνό” sports car ενώ η Z4 θα εστιάζει πιο πολύ στην πολυτέλεια και στο roadster στοιχείο. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να εξοπλίζονται και με διαφορετικούς κινητήρες.
Ο Τάντα δεν αποκάλυψε κάτι συγκεκριμένο σχετικά με τα κινητήρια σύνολα της νέας Supra, ωστόσο είπε ότι οι άνθρωποι της Toyota επικοινώνησαν με κατόχους της τελευταίας γενιάς του μοντέλου και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το κοινό θέλει να δει το ιαπωνικό μοντέλο με εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα που θα στέλνει την ισχύ στους πίσω τροχούς.
Ο κορυφαίος μηχανικός είπε ακόμα ότι εκτός από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Toyota εξετάζουν και το ενδεχόμενο χρήσης υβριδικών συνόλων ή ακόμα και ενεργειακών κυψελών. Ο Τάντα αποκάλυψε ότι ένας ακόμα τομέας στον οποίο προβληματίζονται οι Ιάπωνες είναι σχετικά με το αν θα χρησιμοποιήσουν χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Σε κάθε περίπτωση, αυτό για το οποίο εμφανίστηκε σίγουρος ο Τετσούγια Τάντα είναι ότι ανεξάρτητα με την εργοστασιακή ισχύ της Supra, το αυτοκίνητο θα μπορεί να βελτιωθεί πολύ και εύκολα και ότι η Toyota θα επιτρέψει στους κατασκευαστές aftermarket αξεσουάρ να δημιουργήσουν πληθώρα προτάσεων για το μοντέλο.
Πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε την παρουσίαση της Toyota GR Supra Racing ώστε αν πάρετε μια ιδέα για το πώς θα είναι το ιαπωνικό sports car.