Είστε εδώ

New Models

Subaru: Ετοιμάζει νέο υβριδικό

του Σωτήριου Χάλλα

Η Subaru είναι μια εταιρεία με σημαντικά μικρότερα μεγέθη σε σχέση με πολλές από τις ανταγωνίστριές της και αυτό δεν της επιτρέπει να επενδύει μεγάλα ποσά σε έρευνα και ανάπτυξη.

Αυτός είναι και ο λόγος που για το νέο της υβριδικό έχει χρησιμοποιήσει την τεχνολογία της Toyota η οποία είναι πρωτοπόρος σε τέτοιου είδους συστήματα. Το υβριδικό σύστημα που δανείστηκε η Subaru προέρχεται από το Prius Prime.

Ωστόσο, το σύστημα δε μεταφέρθηκε αυτούσιο αφού η Subaru επέλεξε σε ό,τι αφορά τον θερμικό κινητήρα να κινηθεί στα μονοπάτια που η ίδια γνωρίζει καλύτερα και έτσι αντί για το εγκάρσια τοποθετημένο σύνολο της Toyota που δουλεύει σε κύκλο Atkinson θα χρησιμοποιηθεί κινητήρας της Subaru τοποθετημένος στον διαμήκη άξονα.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου του υβριδικού μοντέλου θα έχει χωρητικότητα 8.8 kWh και η ισχύς θα μεταδίδεται στους τροχούς μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου αυτόματου κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT). Η ηλεκτρική αυτονομία στο Prius Prime φτάνει τα 40 χλμ. όμως λόγω της χρήσης διαφορετικού κινητήρα δεν μπορούμε να ξέρουμε αν αυτό το νούμερο θα ισχύει και στην περίπτωση του Subaru.

Προς το παρόν δεν έχει γίνει γνωστό ποιο μοντέλο θα λάβει το υβριδικό σύνολο όμως ο επί κεφαλής τεχνικός διευθυντής της Subaru, Τακέσι Ταχιμόρι δήλωσε πρόσφατα ότι το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στην Ιαπωνία και αρχικά θα πωλείται μόνο σε όσες πολιτείες των Η.Π.Α. ακολουθούν το πρόγραμμα California’s Zero Emission Vehicle που έχει ξεκινήσει η Καλιφόρνια.

Ένας ακόμα λόγος που η Subaru στράφηκε στην Toyota για την προμήθεια του υβριδικού συνόλου είναι επειδή η τελευταία κατέχει ένα σημαντικό μερίδιο μετοχών της πρώτης.

Στην εικόνα βλέπουμε την τελευταία γενιά του Subaru Impreza.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.