![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/2/8/photon24158f62858.jpg?itok=m18_Ylth)
Η Subaru είναι μια εταιρεία με σημαντικά μικρότερα μεγέθη σε σχέση με πολλές από τις ανταγωνίστριές της και αυτό δεν της επιτρέπει να επενδύει μεγάλα ποσά σε έρευνα και ανάπτυξη.
Αυτός είναι και ο λόγος που για το νέο της υβριδικό έχει χρησιμοποιήσει την τεχνολογία της Toyota η οποία είναι πρωτοπόρος σε τέτοιου είδους συστήματα. Το υβριδικό σύστημα που δανείστηκε η Subaru προέρχεται από το Prius Prime.
Ωστόσο, το σύστημα δε μεταφέρθηκε αυτούσιο αφού η Subaru επέλεξε σε ό,τι αφορά τον θερμικό κινητήρα να κινηθεί στα μονοπάτια που η ίδια γνωρίζει καλύτερα και έτσι αντί για το εγκάρσια τοποθετημένο σύνολο της Toyota που δουλεύει σε κύκλο Atkinson θα χρησιμοποιηθεί κινητήρας της Subaru τοποθετημένος στον διαμήκη άξονα.
Η μπαταρία ιόντων λιθίου του υβριδικού μοντέλου θα έχει χωρητικότητα 8.8 kWh και η ισχύς θα μεταδίδεται στους τροχούς μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου αυτόματου κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT). Η ηλεκτρική αυτονομία στο Prius Prime φτάνει τα 40 χλμ. όμως λόγω της χρήσης διαφορετικού κινητήρα δεν μπορούμε να ξέρουμε αν αυτό το νούμερο θα ισχύει και στην περίπτωση του Subaru.
Προς το παρόν δεν έχει γίνει γνωστό ποιο μοντέλο θα λάβει το υβριδικό σύνολο όμως ο επί κεφαλής τεχνικός διευθυντής της Subaru, Τακέσι Ταχιμόρι δήλωσε πρόσφατα ότι το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στην Ιαπωνία και αρχικά θα πωλείται μόνο σε όσες πολιτείες των Η.Π.Α. ακολουθούν το πρόγραμμα California’s Zero Emission Vehicle που έχει ξεκινήσει η Καλιφόρνια.
Ένας ακόμα λόγος που η Subaru στράφηκε στην Toyota για την προμήθεια του υβριδικού συνόλου είναι επειδή η τελευταία κατέχει ένα σημαντικό μερίδιο μετοχών της πρώτης.
Στην εικόνα βλέπουμε την τελευταία γενιά του Subaru Impreza.