Είστε εδώ

New Models

Skoda Octavia: Πρώτη γεύση από το εσωτερικό της νέας γενιάς

του Σωτήριου Χάλλα

Μόλις πέντε μέρες απέμειναν μέχρι την 11η Νοεμβρίου, τη μέρα που η Skoda θα παρουσιάσει επίσημα στο κοινό τη νέα γενιά της Octavia, με την τσεχική εταιρεία να μας προετοιμάζει για το γεγονός με μια εικόνα teaser από το εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Κρίνοντας από επίσημα σχέδια και φωτογραφίες που έχουν δοθεί στη δημοσιότητα αλλά και από διαρροές, η εξωτερική εμφάνιση θα δείχνει σαφώς πιο σύγχρονη, όμως θα αποτελεί εξέλιξη του σχεδίου που χαρακτηρίζει και την τρέχουσα γενιά του μοντέλου, κάτι το οποίο μάλλον δε θα ισχύσει στο εσωτερικό.

Από το σχέδιο που δημοσιοποίησε η Skoda, βλέπουμε ότι εκεί υπάρχουν περισσότερες αλλαγές.

Συνολικά έχει ακολουθηθεί πιο minimal προσέγγιση αφού τα κουμπιά έχουν μειωθεί κατά πολύ. Ο πίνακας οργάνων έχει γίνει ψηφιακός και το τιμόνι πλέον έχει δύο ακτίνες, στις οποίες ενσωματώνονται και όλα τα χειριστήρια που θα έχει στη διάθεσή του ο οδηγός.

Στο κέντρο του ταμπλό δε θα μπορούσε να μη βρίσκεται η οθόνη του infotainment, η οποία βλέπουμε ότι είναι τοποθετημένη ψηλά και σχετικά κοντά στον οδηγό, αφού σε εκείνο το σημείο το ταμπλό κάνει προεξοχή. Από κάτω τα μόνα πλήκτρα που παρατηρούμε είναι εκείνα για τον κλιματισμό, ο οποίος πρέπει να αναφέρουμε ότι πλέον θα είναι τριών ζωνών, αφού υπάρχει πάνελ χειρισμού και στο πίσω μέρος.

“Καθαρή” εικόνα συναντάμε και στην κονσόλα, όπου υπάρχει μόνο ένας μικρός επιλογέας που θυμίζει περισσότερο διακόπτη, από τον οποίο ο οδηγός χειρίζεται το αυτόματο κιβώτιο.

Όσον αφορά την πρακτικότητα του νέου μοντέλου, η Skoda αναφέρει ότι η τέταρτη γενιά θα έχει ακόμα περισσότερο χώρο σε σχέση με την τρίτη.

Η επίσημη παρουσίαση της νέας Octavia θα γίνει στην Πράγα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.