Είστε εδώ

New Models

Renault: Άλματα προόδου για το νέο Captur. Πότε θα το δούμε

του Σωτήριου Χάλλα

Η Renault ετοιμάζεται να παρουσιάσει τη νέα γενιά του μικρού SUV της, του Captur με το πιο πιθανό σενάριο να λέει ότι αυτό θα γίνει στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης που θα γίνει τον Σεπτέμβριο του 2019.

Μαζί με τη νέα γενιά του μοντέλου η γαλλική εταιρεία θα παρουσιάσει και την ανανεωμένη γκάμα κινητήρων στην οποία θα καταργηθεί ο κινητήρας βενζίνης των 0.9 λίτρων και θα προστεθούν δύο νέα σύνολα. Το ένα θα είναι τρικύλινδρο με κυβισμό 1.0 λίτρου και το άλλο θα είναι τετρακύλινδρο στα 1.33 λίτρα. Το σύνολο των 1.33 λίτρων έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με την Daimler, φέρει πολλές επαναστατικές τεχνολογίες και μπορείτε να δείτε την αναλυτική παρουσίασή του πατώντας εδώ.

Το βάρος στον τομέα των πετρελαιοκινητήρων θα κληθεί να σηκώσει ο γνωστός 1.5 dCi ο οποίος θα είναι διαθέσιμος σε δύο ιπποδυνάμεις. Η μικρή έκδοση θα αποδίδει 85 ίππους και η πιο ισχυρή 115.

Η πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί είναι η CMF-B την οποία θα χρησιμοποιεί και το νέο Clio καθώς και το νέο Nissan Juke που θα το δούμε το 2020. Η χρησιμοποίηση αυτής της πλατφόρμας θα αυξήσει κατά ένα μικρό ποσοστό τις διαστάσεις του νέου Captur δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο περισσότερο χώρο για τους επιβάτες.

Ωστόσο, τα δύο πιο σημαντικά νέα σχετικά με το επόμενο Captur είναι ότι είναι πολύ πιθανό να υπάρξει και κινητήριο σύνολο το οποίο θα είναι plug-in υβριδικό κάτι που θα δούμε πρώτη φορά σε μοντέλο της γαλλικής εταιρείας και ότι (επίσης για πρώτη φορά) θα ενσωματωθούν τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2.

Το νέο Captur αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2020.

Στην εικόνα βλέπουμε την τρέχουσα γενιά του Renault Captur.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.