Είστε εδώ

New Models

Νέο Τοyota Hilux: Αναλαμβάνει σκληρότερες εργασίες

του Γιώργου Ψαρρά

Σε νέα εποχή μπαίνει το Toyota Hilux, καθώς εισέρχεται στην όγδοη γενιά του, βελτιωμένο σε όλους στους τομείς.

Το δημοφιλές ιαπωνικό pick-up ενίσχυσε την απαράμιλλη αξιοπιστία, τον εξοπλισμό, την εμφάνιση, τις εκτός δρόμου ικανότητες, τη χωρητικότητα, την ασφάλεια, την τεχνολογία και την αποδοτικότητα του. Από το 1968, όταν λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το Toyota Hilux, μέχρι σήμερα έχει πετύχει σε παγκόσμιο επίπεδο πάνω από 18 εκατομμύρια πωλήσεις, ενώ στην Ευρώπη απολαμβάνει την πρώτη θέση στην κατηγορία του. Ο εμπορικός στόχος της Toyota για το νέο Hilux είναι 40.000 πωλήσεις το χρόνο στην Ευρώπη.

Το νέο Hilux θα προσφέρεται στις εκδόσεις Single Cab, στην τετραθέσια Extra Cab και στην πενταθέσια Double Cab. Σχεδιαστικά το νέο Hilux ακολουθεί τη φιλοσοφία “Keen Look” της Toyota, διαθέτοντας πιο στιβαρή και συνάμα εκλεπτυσμένη εξωτερική εικόνα, LED φώτα ημέρας, επανασχεδιασμένα πίσω φωτιστικά σώματα, ζάντες αλουμινίου 17 και 18 ιντσών και άφθονες επενδύσεις χρωμίου στο αμάξωμά του.

Στο εσωτερικό του συναντάμε οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα, νέο πίνακα οργάνων με ενσωματωμένη TFT οθόνη πληροφοριών 4,2 ιντσών, νέο τιμόνι, ηχοσύστημα με 6 ηχεία, μεγαλύτερη ευρυχωρία για τους επιβάτες και άφθονες θήκες για μικροαντικείμενα. Παράλληλα ηχοαπορροφητικά υλικά έχουν μειώσει σημαντικά, σύμφωνα με την Toyota, το επίπεδο θορύβου στην καμπίνα του νέου Hilux. Αναφορικά με την καρότσα του νέου Hilux, έχει μεγαλώσει το πλάτος φόρτωσης από τα 1.544 στα 1.645 χλστ., έχει επενδυθεί με ανθεκτικότερα υλικά, ενώ στη λίστα τoυ εξοπλισμού περιλαμβάνεται πλέον hard top, αλουμινένιο ρολό που κλειδώνει, σκληρά καλύμματα με ή χωρίς μπάρες.

Κάτω από το καπό του νέου Hilux βρίσκεται ο νέος πετρελαιοκινητήρας 2.4 D-4D των 150 ίππων στις 3.400 σ.α.λ και ροπή 400 Nm μεταξύ 1.600 και 2.000 σ.α.λ. Ο 16βάλβιδος, τετρακύλινδρος κινητήρας DOHC εφοδιάζεται με υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας και intercooler, ενώ καταφέρνει μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου κατά 9%, καταναλώνοντας 6,4 λίτρα/100 χλμ. και εκπέμποντας μόλις 169 γρ./χλμ. CO2. Σε συνεργασία με το βελτιωμένο μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων το Ηilux επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 13,2 δευτ., ενώ με το νέο 6άρι αυτόματο κιβώτιο Super ECT χρειάζεται 12,8 δευτ. Το προσθιοκίνητο Hilux φτάνει σε τελική ταχύτητα τα 175 χλμ./ώρα, ενώ το τετρακίνητο τα 170 χλμ./ώρα.

Η ικανότητα ρυμούλκηση των Hilux Single και Extra Cab 4X4 είναι 3,5 τόνοι και 3,2 τόνοι στις εκδόσεις Double Cab. Το ισχυρότερο και πιο ανθεκτικό του πλαίσιο προσφέρει κατά 20% αυξημένη στρεπτική ακαμψία, ενώ βελτιωμένη είναι η ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης.

Η αρχική τιμή του νέου Hilux Single Cab 4X2 ορίζεται στα 23.185 ευρώ,  ενώ το τετρακίνητο Single Cab ξεκινάει από 27.785 ευρώ. Το Hilux Extra Cab 4X2 κοστίζει 25.245 ευρώ και η συγκεκριμένη τετρακίνητη έκδοση του 29.595 ευρώ. Το τετρακίνητο Hilux Double Cab διαμορφώνεται στα 32.035 ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.