Είστε εδώ

New Models

Νέο Skoda Karoq: Είσοδος και στα κόμπακτ SUV

του Γιώργου Ψαρρά

Η μέρα αποκάλυψης για το νέο Karoq έφτασε και η Skoda μας παρουσιάζει το νέο κόμπακτ διαστάσεων SUV της, ενώ έχει προηγηθεί το μεγαλύτερο Kodiaq.

Και αφού μιλάμε για διαφορά μεγέθους ανάμεσα στα δυο τσέχικα SUV, θα πρέπει αρχικά να αναφέρουμε τις εξωτερικές διαστάσεις του νέου Karoq, του οποίου το μήκος, το πλάτος και το ύψος είναι 4.382 χλστ. 1.841 χλστ. και 1.605 χλστ. αντίστοιχα.

Στη συγκεκριμένη κατηγορία όμως μεγάλο ρόλο παίζουν και οι εσωτερικοί χώροι. Έτσι λοιπόν το νέο Karoq έχει μεταξόνιο 2.638 χλστ. (2.630 χλστ. στις τετρακίνητες εκδόσεις), ενώ το πορτμπαγκάζ του με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων σε κανονική διάταξη προσφέρει 521 λίτρα και όταν αναδιπλωθούν φτάνει τα 1.630 λίτρα.

Παράλληλα με το σύστημα VarioFlex τα πίσω καθίσματα μπορούν να μετακινηθούν, αλλά και να αφαιρεθούν, εκτοξεύοντας τη χωρητικότητα στα 1.810 λίτρα. Σημειώστε ακόμα ότι και το κάθισμα του συνοδηγού αναδιπλώνεται.

Στην καμπίνα υπάρχει κρυφός LED φωτισμός 10 διαφορετικών αποχρώσεων στα πάνελ των θυρών και στο ταμπλό. Το νέο Karoq είναι το πρώτο μοντέλο της Skoda που διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων, οι απεικονίσεις του οποίου διαμορφώνονται από τον οδηγό.

Το νέο Karoq εξοπλίζεται με το δεύτερης γενιάς σύστημα πολυμέσων ΜΙΜ (Modular Infotainment Matrix), ενώ μέσω των συστημάτων Columbus και Amundsen παρέχεται στους επιβάτες ένα Wi-Fi hotspot για πλοήγηση στο διαδίκτυο.

Με την υπηρεσία CareConnect παρέχεται κουμπί έκτακτης ανάγκης, κάτι το οποίο θα είναι υποχρεωτικό μέρος του εξοπλισμού στην Ευρώπη από το 2018. Συνδεσιμότητα προσφέρεται από το SmartLink+ μέσω Αpple CarPlay, Android Auto και MirrorLinkTM, ενώ υπάρχει και δυνατότητα επαγωγικής φόρτισης για smartphone.

Πλούσια όμως είναι και η λίστα με τα συστήματα ασφαλείας του νέου Karoq, καθώς περιλαμβάνει Park Assist, Lane Assist, Traffic Jam Assist, Blind Spot Detect, Front Assist και Emergency Assist.

Τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού επιτρέπουν στο νέο Karoq να διατηρεί ασφαλή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, να αλλάζει με ασφάλεια λωρίδα κυκλοφορίας και να παραμένει σε αυτή, να αναγνωρίζει τα σήματα οδικής κυκλοφορίας και να σταθμεύει ευκολότερα. Με δυο λόγια το νέο Karoq έρχεται κοντά στην αυτόνομη οδήγηση.

Οι σχεδιαστικές ομοιότητες του νέου Karoq με το Kodiaq είναι σίγουρα εμφανείς, ωστόσο διαφοροποιείται με τα πολλά «κρυστάλλινα» σημεία του, όπως τα ονομάζει η Skoda, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τους προαιρετικούς Full-LED εμπρός προβολείς που είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις από την Ambition και πάνω.

Στη γκάμα βενζινοκινητήρων του νέου Karoq βρίσκονται οι 1.0 TSI και 1.5 TSI (με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων). Από πλευρά πετρελαιοκινητήρων έχουμε τον 1.6 TDI και 2.0 TDI (με 190 ίππους, στάνταρ τετρακίνηση και αυτόματο 7αρι κιβώτιο DSG). Με εξαίρεση τον ισχυρότερο πετρελαιοκινητήρα όλοι οι κινητήρες μπορούν να συνδυαστούν με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή με αυτόματο 7αρι DSG.

Όλοι οι κινητήρες πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Εuro 6, είναι υπερτροφοδοτούμενοι, άμεσου ψεκασμού και διαθέτουν σύστημα Start-Stop.

Εκτός δρόμου το νέο Karoq διαθέτει τα τέσσερα πρόγραμμα οδήγησης (Normal, Sport, Eco, Individual και Snow), ενώ η λειτουργία off-road ενισχύει την πρόσφυση σε δυσκολότερα εδάφη.

To λανσάρισμα του νέου Karoq θα γίνει το δεύτερο εξάμηνο του 2017, ωστόσο είναι ήδη διαθέσιμο στο παρακάτω video.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.