Είστε εδώ

New Models

Κίνα: Ηλεκτρική απομίμηση της BMW Isetta

του Σωτήριου Χάλλα

Κατά καιρούς έχουμε δει αρκετές κινέζικες εταιρείες να κατασκευάζουν αυτοκίνητα τα οποία μιμούνται κάποιο ευρωπαϊκό (συνήθως) μοντέλο στον τομέα της σχεδίασης τόσο επιτυχημένα ώστε να μπερδεύεται ακόμα και ο πιο παρατηρητικός.

Συνήθως, τα μοντέλα που επιλέγουν αυτές οι εταιρείες είναι είτε κάποιο μοντέλο που αποπνέει κύρος (όπως ένα premium SUV) είτε κάποιο που έχει πολύ καλή εμπορική πορεία. Σε κάθε περίπτωση, θα πρόκειται για μοντέλο “τελευταίας εσοδείας”. Στην περίπτωσή μας, όμως, υπάρχει μια έντονη διαφορά.

Το μοντέλο που επέλεξαν αυτή τη φορά είναι η BMW Isetta, ένα μικροσκοπικό αυτοκίνητο που παράγονταν από το 1955 μέχρι το 1962 και πιο συγκεκριμένα προτίμησαν την τετραθέσια έκδοση η οποία έφερε την ονομασία BMW 600.

Η Isetta ήταν ένα από τα μικρότερα μοντέλα στην ιστορία της αυτοκίνησης και το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της ήταν ότι διέθετε μόνο μία πόρτα η οποία ήταν όλο το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου. Στην τετραθέσια διάταξη παρέμεινε ο ιδιαίτερος τρόπος πρόσβασης στις εμπρός θέσεις και για τους πίσω προστέθηκαν δύο πλαϊνές πόρτες.

Τώρα μια κινέζικη εταιρεία, η Eagle, θα “πατήσει” πάνω σε αυτό το σχέδιο για να δημιουργήσει τη σύγχρονη ηλεκτρική εκδοχή της Isetta με την ονομασία Eagle EG6330K. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης θα έχει κινητήρα απόδοσης 5.3 ίππων και μπαταρία με χωρητικότητα 7.2 kWh. Η τελική ταχύτητα θα φτάνει τα 60 χλμ./ώρα και η αυτονομία τα 120 χλμ. ενώ το βάρος θα περιορίζεται στα 750 κιλά.

Πηγές από την Κίνα εκτιμούν ότι η τιμή του στην τοπική αγορά θα ξεκινάει από 3.259 ευρώ.

Στις εικόνες μπορείτε να δείτε και πώς ήταν η αυθεντική Isetta.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.