![To νέο Sorento χωρίς «ενδυμασία»](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/2/20/photon31619f85011.jpg?itok=JqKF6B7z)
Το καινούργιο Sorento που θα αποκαλυφθεί σε παγκόσμια πρώτη στην έκθεση της Γενεύης (5-15 Μαρτίου), είναι το πρώτο SUV της εταιρίας που είναι βασισμένο στην καινούργια πλατφόρμα του ομίλου από την Κορέα.
Έρχεται με πιο συμπαγή κατασκευή, μεγαλύτερο μεταξόνιο «αφήνοντας» έτσι περισσότερο χώρο στους σχεδιαστές του εσωτερικού.
Το μήκος του νέου Sorento είναι κατά 10 χλστ. μεγαλύτερο από τον προκάτοχό του, ενώ το μεταξόνιο είναι 35 έως 2.815 χλστ., αναλόγως της έκδοσης και για πού προορίζεται. Η καμπίνα σύμφωνα με την εταιρία παρέχει πλέον περισσότερο χώρο όπως και χώρο αποσκευών.
Για την Κορέα, την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική, η δομή και η διάταξη της πλατφόρμας φιλοξενεί το ισχυρό νέο “smartstream” turbo υβριδικό σύστημα κίνησης του Sorento. Αντιπροσωπεύοντας την πρώτη εφαρμογή της ηλεκτρικής ισχύος στη σειρά Sorento, ο νέος βενζινοκινητήρας 1.6 T-GDi συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα που περιλαμβάνει ηλεκτροκινητήρα 44,2 kW και μπαταρία πολυμερούς ιόντων λιθίου 1,49 kWh. Η συνδυασμένη συνολική ισχύ ανέρχεται στα 227 άλογα με ροπή 350 Nm. Να σημειωθεί ότι η μπαταρία μπορεί να τοποθετηθεί κάτω από το δάπεδο των επιβατών, χωρίς να επηρεάζεται η καμπίνα ή ο χώρος αποσκευών.
Θα είναι διαθέσιμο επίσης με τον νέο τετρακύλινδρο κινητήρα diesel των 2,2 λίτρων, με 200 ίππους και 440 Nm. Αυτό το σύνολο συνδυάζεται με το νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων (8DCT) της Kia.
Aργότερα θα ανακοινωθεί και το υβριδικό plug –in σύνολο.