Είστε εδώ

New Models

Cupra Leon: Μπαίνει στην υβριδική εποχή

του Σωτήριου Χάλλα

Η Cupra, η υπο-μάρκα της SEAT που σχετικά πρόσφατα έγινε ανεξάρτητη ετοιμάζεται να παρουσιάσει την πιο ισχυρή έκδοση του Leon, του μοντέλου που εκπροσωπεί την ισπανική μάρκα στην κατηγορία των μικρομεσαίων.

Η SEAT ετοιμάζεται να παρουσιάσει μέσα στο 2020 τη νέα γενιά του Leon. Σημαντική καινοτομία είναι το γεγονός ότι ήδη από τη βασική έκδοση θα υπάρχουν διαθέσιμοι plug-in υβριδική κινητήρες ενώ το ίδιο θα ισχύσει και για την πιο ισχυρή έκδοση του μοντέλου.

Η νέα γενιά του SEAT Leon θα είναι διαθέσιμη σε πεντάθυρο και estate (ST) αμάξωμα σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Λούκα ντε Μέο.

Ο κινητήρας της ισχυρότερης έκδοσης θα αποδίδει 245 ίππους και θα εκπέμπει λιγότερα από 50 γρ./χλμ. CO2. Η παρουσίαση των plug-in υβριδικών Cupra Leon και Cupra Leon ST θα γίνει στα τέλη του 2020.

Οι 245 ίπποι στους οποίους αναφέρθηκε ο ντε Μέο είναι σημαντικά λιγότεροι από τους 300 του τωρινού μοντέλου κάτι που υποδεικνύει ότι είναι πολύ πιθανό να δούμε και κάποια μη υβριδική έκδοση η οποία θα έχει περισσότερη δύναμη.

Ο επικεφαλής της Cupra, Γουέιν Γκρίφιθς, είπε σε σχετικές δηλώσεις ότι υπάρχουν πολλοί ακόμη τομείς στους οποίους μπορεί να κοιτάξει η εταιρεία για να αυξήσει την ισχύ όπως η τοποθέτηση ηλεκτροκινητήρα που θα αναλάβει τον πίσω άξονα.

Η πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί στην τέταρτη γενιά του SEAT Leon θα είναι μία αναβαθμισμένη εκδοχή της MQB. Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία θα φτάνει τα 50 χλμ. ενώ από αισθητικής άποψης υπάρχουν ομοιότητες με το Tarraco. Τέλος, το νέο Leon θα είναι το πρώτο μοντέλο του ομίλου Volkswagen του οποίου το infotainment θα μπορεί να δεχτεί αναβαθμίσεις μέσω internet.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.