![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/3/7/photon28198f74858.jpg?itok=75tsnPbR)
Δε ξέρουμε αν στο Σαλόνι της Γενεύης οι προβολείς στο περίπτερο της Ferrari είναι οι δυνατότεροι, πάντως η νέα F8 Tributo που πραγματοποιεί εκεί την παγκόσμια πρεμιέρα της είναι το λαμπερότερο μοντέλο.
Πρόκειται για τη διάδοχο της 488 GTB και για το ισχυρότερο μοντέλο με V8 κινητήρα που έχει κατασκευάσει μέχρι σήμερα η θρυλική εταιρεία με έδρα το Μαρανέλο. Ο twin-turbo κινητήρας των 3.9 λίτρων «εκτρέφει» 720 ίππους και παράγει 770 Nm ροπής, ενώ οι επιδόσεις προκαλούν έναν κόμπο στο λαιμό, καθώς αναλογίζεσαι πώς είναι να διαχειρίζεσαι επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός μόλις 2,9 δευτ., από 0-200 χλμ./ώρα σε 7,8 δευτ. και η βελόνα στο ταχύμετρο να δείχνει μέχρι 340 χλμ./ώρα;
Η νέα F8 Tributo βασίζεται στην εξελιγμένη αλουμινένια πλατφόρμα της 458, ενώ το μπροστινό της αεροδυναμικό τμήμα αυξάνει κατά 15% την κάθετη δύναμη σε σύγκριση με την απερχόμενη 488 GTB. Σημειώστε ακόμα ότι το βάρος της δε ξεπερνά τα 1.330 κιλά.
Στο εσωτερικό τα βλέμματα μαγνητίζουν τα δερμάτινα καθίσματα με τις κόκκινες λεπτομέρειες, η οθόνη αφής 7 ιντσών, το στροφόμετρο με φόντο τις 10.000 σ.α.λ., το κόκκινο μπουτόν στο τιμόνι για start/stop του κινητήρα, ο επίσης κόκκινος διακόπτης με τα πέντε οδηγικά μενού και αυτός τοποθετημένος πάνω στο τιμόνι, πίσω από το οποίο βρίσκονται τα paddles από ανθρακόνημα.
Οι πρώτες παραδόσεις της νέας F8 Tributo εκτιμάται ότι θα αρχίσουν προς το τέλος του 2019 με αρχές του 2020.