Είστε εδώ

Motorshow

Polestar One: Πατάει Ευρώπη για πρώτη φορά

του Σωτήριου Χάλλα

Η Polestar αποτελούσε μέχρι πρόσφατα τον βελτιωτικό οίκο της Volvo όμως σχετικά πρόσφατα αυτονομήθηκε και ανέλαβε να οδηγήσει τους Σουηδούς στην ηλεκτρική εποχή της αυτοκίνησης.

Το πρώτο τους δημιούργημα είναι το υβριδικό Polestar One που το ευρωπαϊκό κοινό μπορεί για πρώτη φορά να το δει από κοντά στην έκθεση της Γενεύης. Το One βασίζεται στην πλατφόρμα της Volvo με το όνομα SPA η οποία, όμως, έχει τροποποιηθεί σε ποσοστό που φτάνει το 50%. Οι αλλαγές περιλαμβάνουν αμάξωμα κατασκευασμένο εξ’ ολοκλήρου από ανθρακονήματα και επαναστατικό σύστημα ανάρτησης από την Öhlins με την ονομασία Öhlins Continuously Controlled Electronic Suspension (CESi).

Το υβριδικό σύνολο που κινεί το Polestar One συνδυάζει τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 2.0 λίτρων με την ονομασία Drive-E με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες που αναλαμβάνουν να κινήσουν τον πίσω άξονα. Προς το παρόν δεν έχει γίνει γνωστή η επί μέρους απόδοση των ηλεκτρικών κινητήρων και του μοτέρ εσωτερικής καύσης όμως έχει γίνει γνωστή η συνολική τους απόδοση που φτάνει το εντυπωσιακό νούμερο των 600 ίππων και των 1.000 Nm ροπής.

Ακόμα, η Polestar έχει ανακοινώσει την αυτονομία του μοντέλου όταν κινείται μόνο με ρεύμα η οποία είναι 150 χλμ.

Η τιμή του Polestar One θα κινείται μεταξύ 130.000 και 150.000 ευρώ όμως δε θα πωλείται. Αντίθετα, θα εφαρμοστεί σύστημα χρονομίσθωσης με τριετή διάρκεια στο οποίο θα περιλαμβάνονται και έξοδα όπως η ασφάλεια και η συντήρηση του αυτοκινήτου. Η παραγωγή του μοντέλου αναμένεται να ξεκινήσει το 2019 και ενώ ο αρχικός σχεδιασμός έκανε λόγο για περιορισμένη παραγωγή 1.500 μονάδων το αυξημένο ενδιαφέρον έχει δημιουργήσει σκέψεις για αύξηση αυτού του αριθμού.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.