![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/3/6/photon24441f63662.jpg?itok=kAWZjMAi)
Η Polestar αποτελούσε μέχρι πρόσφατα τον βελτιωτικό οίκο της Volvo όμως σχετικά πρόσφατα αυτονομήθηκε και ανέλαβε να οδηγήσει τους Σουηδούς στην ηλεκτρική εποχή της αυτοκίνησης.
Το πρώτο τους δημιούργημα είναι το υβριδικό Polestar One που το ευρωπαϊκό κοινό μπορεί για πρώτη φορά να το δει από κοντά στην έκθεση της Γενεύης. Το One βασίζεται στην πλατφόρμα της Volvo με το όνομα SPA η οποία, όμως, έχει τροποποιηθεί σε ποσοστό που φτάνει το 50%. Οι αλλαγές περιλαμβάνουν αμάξωμα κατασκευασμένο εξ’ ολοκλήρου από ανθρακονήματα και επαναστατικό σύστημα ανάρτησης από την Öhlins με την ονομασία Öhlins Continuously Controlled Electronic Suspension (CESi).
Το υβριδικό σύνολο που κινεί το Polestar One συνδυάζει τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 2.0 λίτρων με την ονομασία Drive-E με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες που αναλαμβάνουν να κινήσουν τον πίσω άξονα. Προς το παρόν δεν έχει γίνει γνωστή η επί μέρους απόδοση των ηλεκτρικών κινητήρων και του μοτέρ εσωτερικής καύσης όμως έχει γίνει γνωστή η συνολική τους απόδοση που φτάνει το εντυπωσιακό νούμερο των 600 ίππων και των 1.000 Nm ροπής.
Ακόμα, η Polestar έχει ανακοινώσει την αυτονομία του μοντέλου όταν κινείται μόνο με ρεύμα η οποία είναι 150 χλμ.
Η τιμή του Polestar One θα κινείται μεταξύ 130.000 και 150.000 ευρώ όμως δε θα πωλείται. Αντίθετα, θα εφαρμοστεί σύστημα χρονομίσθωσης με τριετή διάρκεια στο οποίο θα περιλαμβάνονται και έξοδα όπως η ασφάλεια και η συντήρηση του αυτοκινήτου. Η παραγωγή του μοντέλου αναμένεται να ξεκινήσει το 2019 και ενώ ο αρχικός σχεδιασμός έκανε λόγο για περιορισμένη παραγωγή 1.500 μονάδων το αυξημένο ενδιαφέρον έχει δημιουργήσει σκέψεις για αύξηση αυτού του αριθμού.