Είστε εδώ

Motorshow

Peugeot 508 Sport Engineered: Η σπορ πλευρά των υβριδικών

του Σωτήριου Χάλλα

Στο περίπτερο της Peugeot στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης η γαλλική μάρκα μας συστήνει για πρώτη φορά το πρωτότυπο 508 Sport Engineered το οποίο δείχνει το δρόμο που θα ακολουθήσει η εταιρεία στο μέλλον σε ό,τι αφορά την ηλεκτροκίνηση.

Το 508 Sport Engineered παίρνει κίνηση από υβριδικό σύνολο το οποίο συνδυάζει τον κινητήρα Peugeot PureTech 200 των 1.6 λίτρων που αποδίδει 200 ίππους με δύο ηλεκτροκινητήρες με απόδοση 110 και 200 ίππων, αντίστοιχα. Ο κινητήρας βενζίνης μαζί με τον μικρότερο από τους δύο ηλεκτροκινητήρες κινούν τον εμπρός άξονα ενώ ο ισχυρότερος ηλεκτροκινητήρας κινεί τον πίσω άξονα, με συνέπεια την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.

Η συνολική ροπή φτάνει τα 500 Nm και σύμφωνα με την Peugeot η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα μπορεί να επιτευχθεί σε 4.3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 11.8 kWh που επιτρέπει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για απόσταση μέχρι 50 χλμ.

Μαζί με το νέο κινητήριο σύνολο έχουν γίνει και άλλες αλλαγές όπως η ανάρτηση η οποία έχει χαμηλώσει και το πλάτος που έχει αυξηθεί κατά 24 χλστ. μπροστά και 12 χλστ. πίσω. Το σύστημα διεύθυνσης έχει δεχτεί βελτιώσεις και πλέον ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Michelin Pilot Sport 4S.

Φυσικά οι αλλαγές περιλαμβάνουν και το αισθητικό κομμάτι με τους Γάλλους να τοποθετούν νέο προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και νέα πλευρικά πάνελ τα οποία έχουν αεραγωγούς ώστε να μειώνονται οι αεροδυναμικές αντιστάσεις.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.