![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/10/3/photon26652f70206.jpg?itok=usD15cvJ)
Το Peugeot 3008 έχει τραβήξει το ενδιαφέρον με την εμφάνιση και τις ικανότητές του εντός δρόμου όμως μέχρι τώρα ο υποψήφιος αγοραστής ακόμα και αν ήθελε δεν είχε τη δυνατότητα να προσθέσει κίνηση και στους πίσω τροχούς.
Ωστόσο, αυτό πλέον αλλάζει όχι όμως με την προσθήκη κάποιου συστήματος τετρακίνησης αλλά με την παρουσίαση της υβριδικής έκδοσης του γαλλικού SUV με την ονομασία Peugeot 3008 GT Hybrid4 η οποία εκτός από κίνηση και στους δύο άξονες προσφέρει και αυξημένη ισχύ.
Αρχικά, το κινητήριο σύνολο αποτελείται από PureTech μοτέρ βενζίνης 1.6 λίτρων με απόδοση 200 ίππων και δύο ηλεκτρικά μοτέρ με την απόδοση του κάθε ενός να φτάνει τους 109 ίππους. Η συνολική ισχύς φτάνει τους 300 ίππους. Το ένα ηλεκτρικό μοτέρ τοποθετείται στον εμπρός άξονα και είναι ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8 ενώ το δεύτερο τοποθετείται στον πίσω άξονα τον οποίο και κινεί.
Η μπαταρία του συστήματος έχει χωρητικότητα 13.2 kWh και επιτρέπει στο γαλλικό μοντέλο να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για απόσταση που φτάνει μέχρι και τα 50 χλμ. Οι εκπομπές ρύπων του υβριδικού 3008 έχουν πέσει στα 49 γρ./χλμ.
Όπως είπαμε εκτός από τετρακίνηση το υβριδικό σύστημα προσφέρει και μεγαλύτερη ισχύ κάτι που είναι εμφανές στις επιδόσεις αφού ο χρόνος για το 0-100 χλμ./ώρα έχει πέσει στα 6.5 δευτερόλεπτα.
Εκτός από την έκδοση με τους 300 ίππους σε μερικούς μήνες το 3008 θα αποκτήσει ακόμα μία έκδοση που θα συνδυάζει κινητήρα βενζίνης και ηλεκτρικό η οποία θα αποδίδει 180 ίππους και θα χρησιμοποιεί το υβριδικό σύστημα του 508.