Είστε εδώ

Motorshow

Peugeot 3008 GT Hybrid4: Υβριδικό, πιο ισχυρό και τετρακίνητο

του Σωτήριου Χάλλα

Το Peugeot 3008 έχει τραβήξει το ενδιαφέρον με την εμφάνιση και τις ικανότητές του εντός δρόμου όμως μέχρι τώρα ο υποψήφιος αγοραστής ακόμα και αν ήθελε δεν είχε τη δυνατότητα να προσθέσει κίνηση και στους πίσω τροχούς.

Ωστόσο, αυτό πλέον αλλάζει όχι όμως με την προσθήκη κάποιου συστήματος τετρακίνησης αλλά με την παρουσίαση της υβριδικής έκδοσης του γαλλικού SUV με την ονομασία Peugeot 3008 GT Hybrid4 η οποία εκτός από κίνηση και στους δύο άξονες προσφέρει και αυξημένη ισχύ.

Αρχικά, το κινητήριο σύνολο αποτελείται από PureTech μοτέρ βενζίνης 1.6 λίτρων με απόδοση 200 ίππων και δύο ηλεκτρικά μοτέρ με την απόδοση του κάθε ενός να φτάνει τους 109 ίππους. Η συνολική ισχύς φτάνει τους 300 ίππους. Το ένα ηλεκτρικό μοτέρ τοποθετείται στον εμπρός άξονα και είναι ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8 ενώ το δεύτερο τοποθετείται στον πίσω άξονα τον οποίο και κινεί.

Η μπαταρία του συστήματος έχει χωρητικότητα 13.2 kWh και επιτρέπει στο γαλλικό μοντέλο να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για απόσταση που φτάνει μέχρι και τα 50 χλμ. Οι εκπομπές ρύπων του υβριδικού 3008 έχουν πέσει στα 49 γρ./χλμ.

Όπως είπαμε εκτός από τετρακίνηση το υβριδικό σύστημα προσφέρει και μεγαλύτερη ισχύ κάτι που είναι εμφανές στις επιδόσεις αφού ο χρόνος για το 0-100 χλμ./ώρα έχει πέσει στα 6.5 δευτερόλεπτα.

Εκτός από την έκδοση με τους 300 ίππους σε μερικούς μήνες το 3008 θα αποκτήσει ακόμα μία έκδοση που θα συνδυάζει κινητήρα βενζίνης και ηλεκτρικό η οποία θα αποδίδει 180 ίππους και θα χρησιμοποιεί το υβριδικό σύστημα του 508.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.