![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/3/8/photon24467f63820.jpg?itok=ab2uRbNK)
Στο Σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης κάνει το ντεμπούτο της η αναβίωση της Stratos. Βέβαια, δεν πρόκειται για κάποια ενέργεια της Lancia αφού η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία έχει συρρικνωθεί πάρα πολύ και παράγει πλέον μόνο της Ypsilon η οποία πωλείται μόνο στην Ιταλία.
Η νέα Stratos κατασκευάζεται από μία σχετικά νέα εταιρεία με την ονομασία Manifattura Automobili Torino (MAT). Η μικρή ιταλική εταιρεία έχει αποκτήσει δικαιώματα που της επιτρέπουν να κατασκευάσει 25 μονάδες της New Stratos όπως τη λέει.
Η νέα Stratos εκτίθεται δίπλα στην παλιά και αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να παρατηρήσουμε ότι το σχέδιο έχει παραμείνει σχεδόν αμετάβλητο εξωτερικά αν και η βάση της όλης προσπάθειας είναι η Ferrari F430 Scuderia.
Η New Stratos χρησιμοποιεί V8 κινητήρα χωρητικότητας 4.3 λίτρων με απόδοση 540 ίππων και 519 Nm ροπής. Για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται μόλις 3.3 δευτερόλεπτα, για το 0-200 χλμ./ώρα χρειάζεται 9.7 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 330 χλμ./ώρα. Εντυπωσιακό είναι και το φρενάρισμά της αφού για το 100-0 χλμ./ώρα χρειάζεται μόνο 2.2 δευτερόλεπτα.
Εκτός από την απλή θα κατασκευαστούν και δύο ακόμα εκδόσεις η GT και η Safari τις οποίες η MAT μας δείχνει μέσα από ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες οι οποίες είναι σχεδιασμένες από τον οίκο Pininfarina όπως και η κανονική έκδοση. Και οι δύο εκδόσεις θα έχουν μια τετράδα από προβολείς στο εμπρός μέρος και άλλους δύο που θα είναι τοποθετημένοι χαμηλότερα θυμίζοντας με αυτόν τον τρόπο το αγωνιστικό μοντέλο.
Μάλιστα, στη μία εκ των δύο εκδόσεων τοποθετείται και εξωσκελετός τόσο εμπρός όσο και πίσω, ρεζέρβα, προβολέας στη μεριά του οδηγού που είναι τοποθετημένος πάνω στον καθρέφτη και μικρότερης διαμέτρου τροχοί.