![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/3/6/photon24448f63742.jpg?itok=X5C-KoPr)
Η Mercedes-AMG παρουσίασε στο Σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης το νέο GT 4 το οποίο είναι το τετράθυρο “αδερφάκι” του Mercedes-AMG GT.
Το νέο μοντέλο θα προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις την GT 53 4MATIC+, την GT 63 4MATIC+ και την κορυφαία GT 63 S 4MATIC+.
Οι εκδόσεις με τον αριθμό 63 τροφοδοτούνται από V8 κινητήρα με δύο τούρμπο χωρητικότητας 4.0 λίτρων ενώ η έκδοση 53 χρησιμοποιεί plug-in υβριδικό σύνολο που βασίζεται εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα χωρητικότητας 3.0 λίτρων.
Στην GT 63 S 4MATIC+ η απόδοση είναι στους 639 ίππους και τα 900 Nm ροπής με το 0-100 χλμ./ώρα να είναι υπόθεση 3.2 δευτερολέπτων και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 315 χλμ./ώρα.
Στην έκδοση GT 63 4MATIC+ η ιπποδύναμη φτάνει τους 585 ίππους και η ροπή τα 800 Nmm με το 0-100 χλμ./ώρα να χρειάζεται 3.4 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 310 χλμ./ώρα.
Στη μικρότερη έκδοση, την GT 53 4MATIC+ ο εξακύλινδρος των 3.0 λίτρων συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ με τη συνολική απόδοση να φτάνει τους 435 ίππους εκ των οποίων οι 21 προέρχονται από τον ηλεκτρικό κινητήρα. Ακόμα, υπάρχει ηλεκτρικό τούρμπο το οποίο αναλαμβάνει την υπερτροφοδότηση του μοτέρ στις χαμηλές στροφές προκειμένου να εξαλειφτεί το turbo lag. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 4.5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 285 χλμ./ώρα.
Πέρα από την ιπποδύναμη, υπάρχουν κι άλλες διαφορές ανάλογα την έκδοση. Οι εκδόσεις με τον V8 κινητήρα χρησιμοποιούν το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων με την ονομασία MCT το οποίο έχει πιο άμεση απόκριση και αερανάρτηση με πολλαπλούς θαλάμους ενώ η έκδοση με τον εξακύλινδρο κινητήρα χρησιμοποιεί και πάλι αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων όμως πρόκειται για το TCT που είναι λίγο πιο αργό ενώ εδώ δεν έχουμε αερανάρτηση. Ακόμα, στις εκδόσεις 63 υπάρχει στάνταρντ τετραδιεύθυνση ενώ στην έκδοση 53 είναι προαιρετική.
Σε κάθε περίπτωση, και οι τρεις εκδόσεις είναι εξοπλισμένες με το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης της Mercedes, το 4MATIC+ το οποίο υπολογίζει συνεχώς πώς πρέπει να μοιράζει τη δύναμη μεταξύ των δύο αξόνων ανάλογα με το στυλ οδήγησης.
Στο εσωτερικό κυριαρχεί ο αναμενόμενος συνδυασμός των δύο οθονών διαγωνίου 12.3 ιντσών ενώ είναι εύκολο να παρατηρήσει κάποιος ότι η κεντρική κονσόλα είναι τοποθετημένη σχετικά ψηλά και περιλαμβάνει όλους τους διακόπτες από τους οποίους ελέγχονται το οδηγικό προφίλ, η λειτουργία του κιβωτίου, η ρύθμιση της ανάρτησης, το ESP