Είστε εδώ

Motorshow

Mercedes-AMG G63: Παρουσιάστηκε το γερμανικό "θηρίο"

του Σωτήριου Χάλλα

Ένα από τα εμβληματικότερα μοντέλα στην γκάμα της Mercedes-Benz είναι η G-Class η οποία ανανεώθηκε πρόσφατα και στο Σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα της η δυνατότερη έκδοσή της.

Πρόκειται για τη Mercedes-AMG G63 της οποίας η ισχύς προέρχεται από το γνώριμο V8 σύνολο των Γερμανών με τα δύο τούρμπο, χωρητικότητας 4.0 λίτρων το οποίο αποδίδει 585 ίππους και 850 Nm ροπής και αντικαθιστά τον κινητήρα των 5.5 λίτρων. Το κιβώτιο με το οποίο συνδυάζεται αυτό το μοτέρ είναι αυτόματο με εννέα σχέσεις.

Σύμφωνα με τη Mercedes το 0-100 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 4.5 δευτερολέπτων και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 220 χλμ./ώρα. Οι υποψήφιοι πελάτες θα μπορούν να εξασφαλίσουν τελική ταχύτητα 240 χλμ./ώρα αν επιλέξουν το προαιρετικό πακέτο AMG Driver’s Package.

Εκτός από τον κινητήρα, αισθητά βελτιωμένο είναι και το σασί της G63. Μπορεί και πάλι να είναι τύπου σκάλας προκειμένου να εξασφαλιστεί ότι δε θα υπάρξουν εκπτώσεις στις εκτός δρόμου ικανότητες αλλά η ανεξάρτητη ανάρτηση που έχει χρησιμοποιηθεί στο εμπρός μέρος και οι πολλαπλοί σύνδεσμοι πέντε σημείων που έχουν χρησιμοποιηθεί στο πίσω μέρος σε συνδυασμό με το ελαφρύτερο και κατά 55% πιο άκαμπτο πλαίσιο συμβάλλουν τα μέγιστα στη βελτίωση της οδηγικής συμπεριφοράς.

Όσον αφορά την εξωτερική εμφάνιση οι αλλαγές είναι μικρές. Πιο συγκεκριμένα έχει χρησιμοποιηθεί διαφορετική γρίλια σε σχέση με τις απλές εκδόσεις, νέοι προφυλακτήρες, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, φωτιστικά σώματα LED και ζάντες αλουμινίου που μπορούν να έχουν διάμετρο μέχρι 22 ίντσες.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι περισσότερες με βασικότερη όλων τις δύο οθόνες 12.3 ιντσών οι οποίες είναι ενσωματωμένες σε ένα κοινό πλαίσιο δίνοντας την αίσθηση μίας συνεχόμενης οθόνης. Η μία οθόνη αντικαθιστά τον πίνακα οργάνων ενώ η άλλη χρησιμεύει για τον έλεγχο του infotainment. Ακόμα, αλλαγές έχουν υπάρξει και στους χώρους οι οποίοι είναι αρκετά μεγαλύτεροι τόσο για τους εμπρός όσο, κυρίως, για τους πίσω επιβάτες.

Οι παραγγελίες για τη νέα G63 θα ανοίξουν την 18η Μαρτίου με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται τον Ιούνιο.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.