![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/3/6/photon28185f74814.jpg?itok=-dvGnFod)
Η Honda έχει προχωρήσει σε ορισμένες μικρές αλλαγές για το 2019 στο NSX τις οποίες μπορούν να δουν από κοντά όσοι επισκέπτονται το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης.
Πρόκειται για αλλαγές που είναι δύσκολα εντοπίσιμες όπως ο νέος χρωματισμός της γρίλιας, οι μαύρες γυαλιστερές λεπτομέρειες στο εξωτερικό του αυτοκινήτου που πήραν τη θέση των ματ λεπτομερειών και η προσθήκη ενός νέου πορτοκαλί χρώματος με την ονομασία Thermal Orange το οποίο σίφωνα με την εταιρεία είναι ιδιαίτερα δημοφιλές ανάμεσα στους αγοραστές του αυτοκινήτου. Μάλιστα, το ίδιο χρώμα μπορεί να επιλεγεί και για τις καλύπτρες των φρένων, όταν αυτά είναι κεραμικά. Όταν δεν είναι κεραμικά το διαθέσιμο χρώμα είναι το κόκκινο.
Στο εσωτερικό, πλέον, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ένα πακέτο επενδύσεων με την ονομασία Indigo Blue το οποίο συνδυάζει ύφασμα, δέρμα και αλκαντάρα ή πακέτο με κόκκινο χρώμα το οποίο έχει μόνο ύφασμα και δέρμα.
Ακόμα, κάποια στοιχεία του εξοπλισμού που μέχρι τώρα βρίσκονταν στη λίστα των προαιρετικών, πλέον έγιναν στάνταρντ. Σε αυτά περιλαμβάνονται τα πεντάλ αλουμινίου, τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα και οι αισθητήρες παρκαρίσματος τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος ενώ στον βασικό εξοπλισμό προστέθηκε το σύστημα δορυφορικής πλοήγησης και premium ηχοσύστημα.
Ένας τομέας στον οποίο δεν έχει γίνει καμία αλλαγή είναι ο κινητήρας ο οποίος είναι υβριδικός και αποτελείται από υπερτροφοδοτούμενο V6 βενζινοκινητήρα 3.5 λίτρων ο οποίος ,αποδίδει 506 ίππους και τρεις ηλεκτροκινητήρες. Οι δύο κινούν τους εμπρός τροχούς και αποδίδουν 36 ίππους και 73 Nm ροπής ο κάθε ένας, ενώ ο τρίτος είναι τοποθετημένος ανάμεσα στον θερμικό κινητήρα και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τις εννέα σχέσεις και η απόδοσή του είναι 47 ίπποι και 147 Nm ροπής.
Με τα παραπάνω στοιχεία το Honda NSX χρειάζεται 2.9 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 307 χλμ./ώρα.