Είστε εδώ

Motorshow

Honda NSX: Το supercar των Ιαπώνων

του Σωτήριου Χάλλα

Η Honda έχει προχωρήσει σε ορισμένες μικρές αλλαγές για το 2019 στο NSX τις οποίες μπορούν να δουν από κοντά όσοι επισκέπτονται το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης.

Πρόκειται για αλλαγές που είναι δύσκολα εντοπίσιμες όπως ο νέος χρωματισμός της γρίλιας, οι μαύρες γυαλιστερές λεπτομέρειες στο εξωτερικό του αυτοκινήτου που πήραν τη θέση των ματ λεπτομερειών και η προσθήκη ενός νέου πορτοκαλί χρώματος με την ονομασία Thermal Orange το οποίο σίφωνα με την εταιρεία είναι ιδιαίτερα δημοφιλές ανάμεσα στους αγοραστές του αυτοκινήτου. Μάλιστα, το ίδιο χρώμα μπορεί να επιλεγεί και για τις καλύπτρες των φρένων, όταν αυτά είναι κεραμικά. Όταν δεν είναι κεραμικά το διαθέσιμο χρώμα είναι το κόκκινο.

Στο εσωτερικό, πλέον, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ένα πακέτο επενδύσεων με την ονομασία Indigo Blue το οποίο συνδυάζει ύφασμα, δέρμα και αλκαντάρα ή πακέτο με κόκκινο χρώμα το οποίο έχει μόνο ύφασμα και δέρμα.

Ακόμα, κάποια στοιχεία του εξοπλισμού που μέχρι τώρα βρίσκονταν στη λίστα των προαιρετικών, πλέον έγιναν στάνταρντ. Σε αυτά περιλαμβάνονται τα πεντάλ αλουμινίου, τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα και οι αισθητήρες παρκαρίσματος τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος ενώ στον βασικό εξοπλισμό προστέθηκε το σύστημα δορυφορικής πλοήγησης και premium ηχοσύστημα.

Ένας τομέας στον οποίο δεν έχει γίνει καμία αλλαγή είναι ο κινητήρας ο οποίος είναι υβριδικός και αποτελείται από υπερτροφοδοτούμενο V6 βενζινοκινητήρα 3.5 λίτρων ο οποίος ,αποδίδει 506 ίππους και τρεις ηλεκτροκινητήρες. Οι δύο κινούν τους εμπρός τροχούς και αποδίδουν 36 ίππους και 73 Nm ροπής ο κάθε ένας, ενώ ο τρίτος είναι τοποθετημένος ανάμεσα στον θερμικό κινητήρα και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τις εννέα σχέσεις και η απόδοσή του είναι 47 ίπποι και 147 Nm ροπής.

Με τα παραπάνω στοιχεία το Honda NSX χρειάζεται 2.9 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 307 χλμ./ώρα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.