![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/9/10/photon29870f80064.jpg?itok=Z-KE7pb-)
Το Honda e αποτελεί την πρόταση της ιαπωνικής μάρκας για την αμιγώς ηλεκτρική μετακίνηση με προσανατολισμό στο εσωτερικό των πόλεων.
Σε επίπεδο εμφάνισης, στοιχεία που είχαν προκαλέσει εντύπωση στο πρωτότυπο και πέρασαν στο μοντέλο παραγωγής, είναι οι κάμερες που αντικαθιστούν τους πλαϊνούς καθρέφτες και τα χερούλια των θυρών που κρύβονται μέσα στο αμάξωμα.
Τις εντυπώσεις κερδίζει το εσωτερικό το οποίο περιλαμβάνει πέντε οθόνες. Στο κέντρο και μπροστά από τον συνοδηγό υπάρχουν δύο οθόνες 12.3 ιντσών οι οποίες προορίζονται για τον έλεγχο του infotainment, μπροστά από τον οδηγό ο πίνακας οργάνων έχει αντικατασταθεί από οθόνη, ενώ στα άκρα του ταμπλό υπάρχουν ακόμα δύο, οι οποίες προβάλουν την εικόνα που συλλαμβάνουν οι κάμερες που αντικαθιστούν τους πλαϊνούς καθρέφτες.
Το Honda e θα διατίθεται με δύο κινητήρες. Ο πρώτος θα αποδίδει 100 kW (136 ίππους) και ο δεύτερος 113 kW (154 ίππους) με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα στην ισχυρότερη έκδοση να χρειάζεται περίπου 8 δευτερόλεπτα.
Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 35.5 kWh και σύμφωνα με τη Honda το μέγεθός της είναι από τα μικρότερα στην κατηγορία, ωστόσο η αυτονομία που προσφέρει φτάνει τα 220 χλμ. Όσον αφορά τη φόρτιση υπάρχει η δυνατότητα για ταχεία λειτουργία η οποία μπορεί να πάει την μπαταρία στο 80% σε 30 λεπτά.
Το “παρών” θα δίνει και η τεχνητή νοημοσύνη μέσω του Honda Personal Assistant, υπηρεσία με την οποία μπορείς να δώσεις φωνητικές εντολές στο σύστημα με τη χρήση φυσικής γλώσσας. Για να λειτουργήσει το σύστημα, το μόνο που απαιτείται είναι η εκφώνηση της φράσης “OK Honda” από τον χρήστη.
Τέλος, οι ιδιοκτήτες θα έχουν τη δυνατότητα εγκατάστασης της εφαρμογής My Honda+ στα κινητά τους, από την οποία θα μπορούν να δουν τα επίπεδα φόρτισης, τη διαθέσιμη αυτονομία, θα μπορούν να ελέγχουν τον κλιματισμό και να βλέπουν την ακριβή τοποθεσία του αυτοκινήτου.
Προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωθεί λεπτομέρειες σχετικά με τις τιμές.