Είστε εδώ

Motorshow

Honda e: Αστική ηλεκτροκίνηση

του Σωτήριου Χάλλα

Το Honda e αποτελεί την πρόταση της ιαπωνικής μάρκας για την αμιγώς ηλεκτρική μετακίνηση με προσανατολισμό στο εσωτερικό των πόλεων.

Σε επίπεδο εμφάνισης, στοιχεία που είχαν προκαλέσει εντύπωση στο πρωτότυπο και πέρασαν στο μοντέλο παραγωγής, είναι οι κάμερες που αντικαθιστούν τους πλαϊνούς καθρέφτες και τα χερούλια των θυρών που κρύβονται μέσα στο αμάξωμα.

Τις εντυπώσεις κερδίζει το εσωτερικό το οποίο περιλαμβάνει πέντε οθόνες. Στο κέντρο και μπροστά από τον συνοδηγό υπάρχουν δύο οθόνες 12.3 ιντσών οι οποίες προορίζονται για τον έλεγχο του infotainment, μπροστά από τον οδηγό ο πίνακας οργάνων έχει αντικατασταθεί από οθόνη, ενώ στα άκρα του ταμπλό υπάρχουν ακόμα δύο, οι οποίες προβάλουν την εικόνα που συλλαμβάνουν οι κάμερες που αντικαθιστούν τους πλαϊνούς καθρέφτες.

Το Honda e θα διατίθεται με δύο κινητήρες. Ο πρώτος θα αποδίδει 100 kW (136 ίππους) και ο δεύτερος 113 kW (154 ίππους) με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα στην ισχυρότερη έκδοση να χρειάζεται περίπου 8 δευτερόλεπτα.

Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 35.5 kWh και σύμφωνα με τη Honda το μέγεθός της είναι από τα μικρότερα στην κατηγορία, ωστόσο η αυτονομία που προσφέρει φτάνει τα 220 χλμ. Όσον αφορά τη φόρτιση υπάρχει η δυνατότητα για ταχεία λειτουργία η οποία μπορεί να πάει την μπαταρία στο 80% σε 30 λεπτά.

Το “παρών” θα δίνει και η τεχνητή νοημοσύνη μέσω του Honda Personal Assistant, υπηρεσία με την οποία μπορείς να δώσεις φωνητικές εντολές στο σύστημα με τη χρήση φυσικής γλώσσας. Για να λειτουργήσει το σύστημα, το μόνο που απαιτείται είναι η εκφώνηση της φράσης “OK Honda” από τον χρήστη.

Τέλος, οι ιδιοκτήτες θα έχουν τη δυνατότητα εγκατάστασης της εφαρμογής My Honda+ στα κινητά τους, από την οποία θα μπορούν να δουν τα επίπεδα φόρτισης, τη διαθέσιμη αυτονομία, θα μπορούν να ελέγχουν τον κλιματισμό και να βλέπουν την ακριβή τοποθεσία του αυτοκινήτου.

Προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωθεί λεπτομέρειες σχετικά με τις τιμές.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.