Είστε εδώ

Motorshow

Honda CR-V Hybrid: Το πρώτο υβριδικό SUV των Ιαπώνων στην Ευρώπη

του Σωτήριου Χάλλα

Η Honda παρουσιάζει στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού την υβριδική έκδοση του CR-V με την οποία η ιαπωνική εταιρεία λανσάρει για πρώτη φορά στην Ευρώπη SUV που συνδυάζει για την κίνησή του κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτρικό.

Πιο αναλυτικά το σύστημα που η Honda ονομάζει Hybrid Performance αποτελείται από κινητήρα βενζίνης και δύο ηλεκτροκινητήρες με τη συνολική απόδοση του συστήματος να φτάνει τους 184 ίππους και τα 315 Nm ροπής.

Σημείο διαφοροποίησης του υβριδικού CR-V σε σχέση με άλλες υβριδικές προτάσεις της Honda είναι ότι για τη μετάδοση της ισχύος δεν έχει χρησιμοποιηθεί αυτόματο κιβώτιο CVT όπως συνηθίζει η εταιρεία αλλά κιβώτιο που έχει μια σταθερή σχέση μετάδοσης. Οι Ιάπωνες δηλώνουν ότι έκαναν αυτή την επιλογή προκειμένου να είναι βελτιωμένη η ποιότητα κύλισης αφού με αυτόν τον τρόπο υπάρχουν λιγότεροι κραδασμοί.

Η κατανάλωση του υβριδικού CR-V περιορίζεται στα 5.3 λτ./100 χλμ. για την προσθιοκίνητη έκδοση και στα 5.6 λτ./100 χλμ. για την τετρακίνητη έκδοση με τις εκπομπές CO2 να βρίσκονται στα 120 γρ./χλμ. και 126 γρ./χλμ. αντίστοιχα.

Το ιαπωνικό SUV διαθέτει τρία οδηγικά προφίλ τα οποία ο οδηγός τα επιλέγει μέσω ενός συστήματος με την ονομασία Multi-Mode Drive (i-MMD). Τα τρία προφίλ είναι τα EV Drive όπου το αυτοκίνητο κινείται αποκλειστικά ηλεκτρικά, Hybrid Drive όπου χρησιμοποιούνται κι οι δύο κινητήρες και Engine Drive όπου δίνεται πολύ μεγαλύτερη έμφαση στον βενζινοκινητήρα.

Το νέο CR-V Hybrid θα γίνει διαθέσιμο για παραγγελία μέσα στον Οκτώβριο.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.