Είστε εδώ

Motorshow

Έκθεση Φρανκφούρτης 2019 : VW I.D. R: Το ηλεκτρικό των ρεκόρ

του Σωτήριου Χάλλα

Το I.D.R αποτελεί ένα ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο για το οποίο η Volkswagen είναι ιδιαίτερα υπερήφανη, οπότε δε θα μπορούσε να απουσιάζει από το περίπτερο της εταιρείας στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

Οι Γερμανοί το έφτιαξαν αρχικά για να καταρρίψουν το ρεκόρ ηλεκτροκίνητων αγωνιστικών στην ανάβαση Pikes Peak που γίνεται κάθε χρόνο στο Κολοράντο, έχοντας πίσω από το τιμόνι του τον Γάλλο οδηγό Ρομέν Ντιμά.

Ωστόσο, εκτός από το ρεκόρ για τα ηλεκτρικά αγωνιστικά έσπασαν και το γενικό ρεκόρ που είχε μέχρι τότε ο Σεμπαστιάν Λεμπ.

Μετά το Pikes Peak, το ίδιο έκαναν με τη διαδρομή στο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood και με το χρόνο που αφορούσε τα ηλεκτρικά στο Νίρμπουργκρινγκ, ενώ επισκέφτηκαν και την Κίνα για την ανάβαση που ονομάζεται “δρόμος προς τον παράδεισο”.

Το I.D. R έχει ισχύ που φτάνει τους 680 ίππους και τα 650 Nm ροπής όμως το βάρος του φτάνει μόλις τα 1.100 κιλά με αποτέλεσμα η επιτάχυνση από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να χρειάζεται μόλις 2.25 δευτερόλεπτα. Στοιχείο που προκαλεί εντύπωση είναι ότι η κάθετη δύναμη που παράγει στις υψηλές ταχύτητες, είναι περισσότερη από το βάρος του, οπότε θεωρητικά μπορεί να κινηθεί ακόμα και ανάποδα, στην οροφή κάποιου τούνελ.

Μετά την Κίνα περιμένουμε ποιο θα είναι το επόμενο ρεκόρ που θα δοκιμάσει να σπάσει η VW.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.