Είστε εδώ

Motorshow

Έκθεση Φρανκφούρτης 2019: BMW iNext: Τι το κάνει να ξεχωρίζει;

του Σωτήριου Χάλλα

Η BMW έχει φέρει στο περίπτερό της στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, ένα πρωτότυπο το οποίο μπορεί να το έχουμε δει και παλαιότερα, όμως δείχνει με τον καλύτερο τρόπο την κατεύθυνση προς την οποία θα κινηθεί η μάρκα.

Πρόκειται για το iNext, ένα ηλεκτρικό SUV του οποίου η έκδοση παραγωγής θα κυκλοφορήσει το 2021. Το μέγεθός του είναι παρόμοιο με εκείνο της Χ5, όμως σύμφωνα με την BMW οι προσφερόμενοι χώροι είναι πολύ μεγαλύτεροι. Αυτό γίνεται επειδή εξοικονομείται χώρος από την απουσία του κινητήρα εσωτερικής καύσης καθώς και των συστημάτων που τον συνοδεύουν (ογκώδες κιβώτιο ταχυτήτων, συστήματα μετάδοσης, κ.λπ.).

Για την κίνηση του iNext φροντίζουν δύο ηλεκτροκινητήρες. Ο ένας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και ο άλλος στον πίσω, κάνοντάς το με αυτόν τον τρόπο τετρακίνητο. Σύμφωνα με την BMW η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται περίπου 4 δευτερόλεπτα ενώ η αυτονομία αγγίζει τα 611 χλμ.

Σχεδιαστικά, στο εμπρός μέρος ξεχωρίζουν τα ευμεγέθη “νεφρά” που συναντάμε σε κάθε μοντέλο των Βαυαρών όμως στην προκειμένη περίπτωση δε φιλοξενούν την εισαγωγή αέρα αλλά μια σειρά από αισθητήρες, αφού το iNext είναι πλήρως αυτόνομο.

Ωστόσο, προσφέρει και τη δυνατότητα χειρισμού από τον οδηγό, αφού διαθέτει δύο προγράμματα με τις ονομασίες Boost και Ease. Στο πρώτο ο έλεγχος ανήκει στον άνθρωπο, ενώ στο δεύτερο το αυτοκίνητο αναλαμβάνει να κινηθεί μόνο του.

Σύμφωνα με την BMW όταν λανσαριστεί το iNext θα αποτελεί τη ναυαρχίδα της σε τεχνολογικό επίπεδο, αφού θα είναι πιο μπροστά από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της μάρκας.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.